اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو بنیاد بین‎المللی غدیر:

تفکر وهابیت کاملا بر خلاف دین اسلام است

عضو بنیاد بین‎المللی غدیر گفت: نه تنها مطالب مطرح شده از جانب وهابیت دینی نیست بلکه با توجه به مسائل مطرح شده در شرع و اسلام تفکرات آنها کاملا برخلاف دین مبین اسلام است.

تفکر وهابیت کاملا بر خلاف دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، آیت‌الله سید محمد حسینی‎قزوینی رئیس موسسه تحقیقاتی ولی عصر (عج) و مدیر شبکه جهانی ولایت در جمع بسیجیان استان گلستان با اشاره به آنچه که وهابیت به نام دین مطرح کرده و تبلیغ می‎کند، اظهار داشت: نه تنها مطالب مطرح شده از جانب وهابیت دینی نیست بلکه با توجه به مسائل مطرح شده در شرع و اسلام کاملا بر خلاف دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به این موضوع که وهابیت به دنبال شعله‎ورتر کردن آتش اختلاف بین شیعه و سنی در ایران است، تصریح کرد: امروز اگر کسی باعث اختلاف بین شیعه و سنی شود بالاترین خیانت را انجام داده است.

حسینی‎قزوینی با تاکید بر این موضوع که برای نخستین بار یک حکومت اسلامی بر پایه ولایت فقیه در جهان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون وهابیت به برکت خون شهدا موفق نشده است که بین شیعه و سنی اختلاف‎افکنی کند و ما باید مراقب تحرکات دشمن در این خصوص باشیم.

مدیر شبکه جهانی ولایت با اشاره به تحریکاتی که دشمن با توهین به مقدسات شیعیان انجام می‎دهد، تصریح کرد: جوانان ما باید هوشیار باشند و به دشمن این اجازه را ندهند که بخواهد از صحبت‎ها و اعمال ما سوءاستفاده کند، اگر اهل سنت از ماهیت ضددینی و ضد اهل بیتی وهابیت آگاه شوند از وهابیت متنفر خواهند شد.

علل کشیده شدن جوانان اهل سنت به طرف وهابیت کمبود دانش و آگاهی است

عضو بنیاد بین‎المللی غدیر با اشاره به دهه ولایت خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم سطح معلومات ولایی خود را بالا ببریم چون دشمن ولایت را مورد حمله قرار داده است و یکی از علل کشیده شدن جوانان اهل سنت به طرف وهابیت کمبود دانش و آگاهی است.

وی با اشاره به آیات و روایات نقل شده در خصوص ولایت حضرت امام علی (ع) ادامه داد: اسلام منهای ولایت، اسلام خدا نیست و منطق شیعه منطق برخاسته از مکتب پیامبر اکرم(ص) است.

عضو مجمع بین‎المللی اهل بیت در پایان با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) افزود: منطق شیعه منطق قرآن است و این منطق با عقل و خرد منطبق است.

انتهای پیام/2307/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول