اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 9 مدال طلا

ایران بر بام وزنه‌برداری آسیا ایستاد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشورمان گفت: در مسابقات آسیایی مالزی موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ شدیم و قهرمانی این دوره از مسابقات را رقم زدیم.

ایران بر بام وزنه‌برداری آسیا ایستاد

مسعود ربیعی امروز در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اعلام قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی مالزی اظهار کرد: با کسب چهار مدال طلا، سه برنز و دو نقره به کار خود در این مسابقات پایان دادیم.

وی افزود: ‌این مسابقات از 11 آبان‌ ماه سال‌جاری در کوالالامپور مالزی آغاز شد و تا 16 آبان ماه ادامه داشت که وزنه‌برداران جانباز و معلول کشورمان موفق به درو کردن مدال‌های رنگارنگ این مسابقات شدند.

سرمربی خرمشهری تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشورمان تصریح کرد: از 10 وزنه‌بردار معلول کشورمان، 9 تن از آنان موفق به کسب مدال شدند.

ربیعی ادامه داد: وزنه‌برداران کشورمان موفق شدند در اوزان 59، 72، 97 و +107 کیلو گرم به مدال طلا دست یابند که این پیروزی را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی که از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر محسوب می‌شود در پایان خاطرنشان کرد: مدت زمان اردوی پیش بینی شده برای حضور در این مسابقات بسیار محدود بود و تنها با یک هفته اردو، راهی این مسابقات شدیم که از مسئولان فدراسیون تقاضای مساعدت بیشتری را داریم.

انتهای پیام/72013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول