اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 وزن

برترین‌های مسابقات وزنه‌برداری نونهالان قم معرفی شدند

برترین‌های پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم در پایان جدال مدعیان در هفت وزن معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های مسابقات وزنه‌برداری نونهالان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طبق معمول تمام مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی در استان قم، سالن وزنه‌برداری شهید رواقی واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان سه‌شنبه شب پذیرای وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این پیکارها بود و برترین‌ها ابتدا در هفت وزن رده سنی نونهالان مشخص شدند.

پیکارهای رده سنی نونهالان در حالی که با توجه به حضور وزنه‌برداران پنج باشگاه فعال این رشته در قم از جذابیت بالایی برخوردار بود، در دسته‌های 45، 55، 55، 60، 65، 70 و 90 کیلوگرم به انجام رسید و در نهایت افراد برتر هر دسته معرفی و در حضور مسئولان تجلیل شدند.

با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت وزنه‌برداری استان قم این مسابقات در دسته 45 کیلوگرم در حالی به کار خود پایان داد که در این دسته علی ناطقی از باشگاه وزنه‌برداری 15 خرداد قم با ثبت بهترین عملکرد در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

این در حالی است که در دسته 50 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم محمد والایی از باشگاه شهید بیطرفان قم به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت در حالی که در این دسته محمد خوشگفتار و محمدبهرام قبادی از باشگاه 15 خرداد قم مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در دسته 55 کیلوگرم این دوره از پیکارها این بار محمدجواد سالاری از باشگاه 15 خرداد قم در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد و پایان پیکارهای این وزن با مقام‌های دوم و سوم حسن مختاری از باشگاه نوبهار و محمدسجاد چمنی از باشگاه شهید حیدریان همراه بود.

در دسته 60 کیلوگرم این دوره از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی نونهالان قم محمدحسین ظهرابی از باشگاه نوبهار قم بالاتر از دیگر رقبای تعقیب‌کننده خود با ثبت بهترین رکورد، به مقام نخست دست یافت و در دسته 65 کیلوگرم محمدحافظ نجفی از باشگاه ثامن این عنوان را کسب کرد و مقام دوم این دسته به محمدامین گائینی از باشگاه وزنه‌برداری 15 خرداد قم رسید.

سرانجام در دسته 70 کیلوگرم این دوره از مسابقات امیرمحمد صادقی از باشگاه 15 خرداد در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد در حالی که در دسته 90 کیلوگرم این عنوان را علی مرادیان دیگر عضو تیم وزنه‌برداری باشگاه 15 خرداد قم از آن خود کرد و پرونده این پیکارها با معرفی افراد برتر هفت وزن بسته شد.

انتهای پیام /78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول