اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 وزن

قهرمانان نوجوان و جوان وزنه‌برداری قم معرفی شدند

قهرمانان پیکارهای دو رده سنی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری قهرمانی استان قم در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در هفت وزن مشخص شدند.

قهرمانان نوجوان و جوان وزنه‌برداری قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی استان قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی شده و مدعیان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از باشگاه‌های مختلف، در رده‌های سنی گوناگون برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم به رقابت پرداختند.

در حالی که رقابت بین وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این مسابقات در اوزان 56، 62، 69، 77 و 85 کیلوگرم سه‌شنبه شب برگزار شد، در دسته 56 کیلوگرم محمد برزگر از باشگاه وزنه‌برداری شهدای آذر قم در جایگاه نخست ایستاد و مقام قهرمانی این دسته را از آن خود کرد و در این وزن وحید پورملکی از باشگاه وزنه‌برداری شهید بیطرفان قم در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به سعید یوسف‌زاده از باشگاه نوبهار رسید و پرونده پیکارهای این وزن بسته شد.

در دسته 62 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان استان قم این حسین غفاری از باشگاه وزنه‌برداری شهدای آذر بود که بالاتر از دیگر رقبای خود توانست پولاد سرد را مهار کرده و به مقام قهرمانی دست یابد، در این وزن عباس غلامی وزنه‌بردار شرکت‌کننده از باشگاه شهید بیطرفان قم در جایگاه دوم ایستاد و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

در دسته 69 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی وزنه‌برداری قم محمدامین سالمی عضو باشگاه وزنه‌برداری شهدای آذر، اقتدار این باشگاه در این دوره از مسابقات را تثبیت کرد و توانست مرد اول این وزن لقب بگیرد در حالی که در این وزن محمدجواد میدان‌دل از باشگاه شهید بیطرفان نایب قهرمان شد.

در دسته 77 کیلوگرم مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری قم، محمدتقی همتی از باشگاه نوبهار قم توانست به مقام قهرمانی دست یابد، در این وزن مهدی بختیاری از باشگاه وزنه‌برداری شهدای آذر قم در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد در حالی که مقام سوم را محسن صمدی از باشگاه شهید بیطرفان کسب کرد.

در نهایت در پیکارهای دسته 85 کیلوگرم، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان قم در سالن شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و مهدی زندسهل‌آبادی از باشگاه شهید بیطرفان قم نخستین قهرمانی تیمش را در این پیکارها به ثبت رساند و اسماعیل خاکپور از تیم وزنه‌برداری شهید رواقی قم نایب قهرمان شد و بدین ترتیب این پیکارها با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

انتهای پیام /78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول