اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اصرارهای انجام شده

سرپرست هیئت وزنه‌برداری اصفهان: روی تصمیمم برای خداحافظی ماندم

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: از مدت‌ها قبل تصمیم به خداحافظی از هیئت وزنه‌برداری گرفته بودم و با وجود اصرارهای صورت گرفته نیز روی تصمیم قبلی ماندم.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری اصفهان: روی تصمیمم برای خداحافظی ماندم

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جمعی از پیشکسوتان وزنه‌برداری به درب منزل ما آمدند و خواستار ادامه فعالیتم در هیئت شدند اما به این نتیجه رسیده بودم که برای کاندیداتوری ریاست هیئت ثبت نام نکنم.

وی ادامه داد: در این مدت که مسئولیت هیئت وزنه‌برداری اصفهان را بر عهده داشتم، تمام تلاشم را به کار گرفتم تا در توان به این رشته ورزشی کمک کنم و ممکن است در انجام وظایفم کوتاهی‌هایی نیز کرده باشم که از همه عذرخواهی می‌کنم.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با اشاره به ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم هر فردی که این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد، دیدگاهش پیشرفت وزنه‌برداری اصفهان باشد.

وی با بیان اینکه ورزش اهمیت بسیار زیادی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد، تاکید کرد: باید به ورزش به عنوان عاملی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با جنگ نرم دشمن استفاده کرد و در کنار آن به قهرمان پروری و پرورش استعدادها پرداخت.

به گزارش فارس، در مجمع قبلی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان مرتضی سیف‌زاده که آن زمان سرپرستی هیئت را برعهده داشت، توانست با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شود.

انتهای پیام/63006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول