اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‎برداری قاینات:

مسابقات وزنه‎برداری خراسان جنوبی قهرمانانش را شناخت

رئیس هیئت وزنه‎برداری قاینات از برگزاری مسابقات وزنه‎برداری خراسان جنوبی به میزبانی آرین‎شهر خبر داد و گفت: در این مسابقات 30 ورزشکار برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات وزنه‎برداری خراسان جنوبی قهرمانانش را شناخت

حسین هادی‎نژاد امروز در گفت‎‌و‎گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یک دوره مسابقات وزنه‎برداری استانی به میزبانی آرین‎شهر به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و گرامیداشت دهه ولایت برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 30 وزنه‎بردار از شهرستان‎های بیرجند، قاین و آرین‎شهر حضور داشتند که ورزشکاران در هشت وزن منفی 52 تا مثبت 105 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت وزنه‎برداری شهرستان قاین ادامه داد: تیم وزنه‎برداری اعزامی از شهرستان بیرجند با کسب 235 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم قاین با کسب 233 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم آرین‎شهر نیز با کسب 127 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

هادی‎نژاد خاطرنشان کرد: در مسابقات وزنه‎برداری خراسان جنوبی در وزن منفی 52 کیلوگرم محمد پورحکیمی از قاین قهرمان شد، در وزن منفی 56 کیلوگرم محمد‎رضا غلامی از بیرجند رتبه نخست را کسب کرد و در وزن منفی 63 کیلوگرم نیز محمد رضائی از بیرجند بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی متذکر شد: در مسابقات وزنه‎برداری استان در وزن منفی 69 مجتبی مودی از بیرجند رتبه نخست را کسب کرد، در وزن منفی 77 کیلوگرم هادی رجب‎زاده از قاین قهرمان شد و در وزن منفی 85 کیلوگرم نیز محمد خراشادی‎زاده از بیرجند بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رئیس هیئت وزنه‎برداری شهرستان قاین یادآور شد: در مسابقات استانی وزنه‎برداری در وزن 92 کیلوگرم محمد هادی‎نژاد از قاین قهرمان شد و در وزن مثبت 105 کیلوگرم محمدحسن فلاحت از  قاین نیز در جایگاه نخست ایستاد.

هادی‎نژاد اذعان داشت: این مسابقات با همکاری هیئت وزنه‎برداری خراسان جنوبی و اسماعیل قاسمی نماینده ورزش آرین‎شهر برگزار شد که در پایان با اهدای جوائز توسط برگزارکنندگان این مسابقات، از قهرمانان، مربیان و داوران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/69014/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول