اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در 7 وزن

برترین‌های مسابقات وزنه‌برداری معلولین قم معرفی شدند

پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولین استان قم در پایان رقابت و جدال مدعیان در هفت وزن برترین خود را شناخت.

برترین‌های مسابقات وزنه‌برداری معلولین قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن وزنه‌برداری هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی قم با شرکت چهره‌های مدعی از باشگاه‌های فعال این رشته در قم برگزار شد و با معرفی نفرات برتر در حضور محمد پیروزمنش رئیس این هیئت پایان یافت.

این رقابت‌ها امروز در سالن اختصاصی وزنه‌برداری شهید علم‌الهدی مجموعه ورزشی 15 خرداد قم برگزار شد و طی آن در کنار مدعیان شرکت‌کننده از بین ورزشکاران فعال در هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، تعدادی از ورزشکاران نابینا و کم‌بینای فعال در این رشته نیز در این مسابقات حضور داشتند.

مدعیان کسب عنوان قهرمانی پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان، معلولین و نابینایان استان قم در حضور محمد پیروزمنش رئیس و محمود شریفی دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و عارف دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات و در رشته 54 کیلوگرم محمود اکبری از تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین با ثبت رکورد 85 کیلوگرم بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب مقام اول و عنوان قهرمانی پیکارهای قهرمانی استان قم شد.

در دسته 72 کیلوگرم حسن‌زاده از هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم مقام اول را با ثبت رکورد 80 کیلوگرم کسب کرد در حالی که ابوالفضل کشتواریان از تیم هیئت جانبازان و معلولین مقام دوم را با ثبت رکورد 60 کیلوگرم از آن خود کرد، ضمن اینکه در این وزن محمدرضا علیرضالو از هیئت جانبازان با رکورد 40 کیلوگرم سوم شد.

در دسته 80 کیلوگرم علی عبادی از هیئت جانبازان مقام اول را با رکورد 170 کیلوگرم به دست آورد در حالی که سیدعبدالعلی حسینی از هیئت نابینایان مقام دوم را با رکورد 100 کیلوگرم کسب کرد و رضا زائر مقام سوم را از هیئت جانبازان با رکورد 60 کیلوگرم به دست آورد.

در دسته 88 کیلوگرم بهزاد رستمی از تیم هیئت جانبازان مقام اول را با رکورد 120 کیلوگرم به خود اختصاص داد در حالی که محسن کرم‌پور از تیم هیئت نابینایان که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی کشور را نیز در کارنامه دارد در این وزن مقام دوم را با رکورد 80 کیلوگرم از آن خود کرد.

در دسته 97 کیلوگرم محسن اهوز از تیم هیئت نابینایان با رکورد 110 کیلوگرم مقام اول را به دست آورد، در این وزن رضا چراغعلی گل از تیم هیئت نابینایان مقام دوم را با رکورد 60 کیلوگرم کسب کرد و سعید رهبر از هیئت نابینایان مقام سوم را با رکورد 30 کیلوگرم به خود اختصاص داد.

در دسته 107 کیلوگرم علیرضا عبادنیا با رکورد 150 کیلوگرم مقام اول را به دست آورد، در حالی که در دسته به اضافه 107 کیلوگرم مرتضی نورالدینی از هیئت جانبازان مقام اول را با رکورد 130 کیلوگرم از آن خود کرد، سیدمحمد روشنایی از هیئت جانبازان با رکورد 120 کیلوگرم دوم شد و جواد فروغی از هیئت جانبازان مقام سوم را با رکورد 70 کیلوگرم به نام خود به ثبت رساند و در پایان به نفرات برتر هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

این رقابت‌ها را جواد گل صرمی و جلال بیگلری از پیشکسوتان وزنه‌برداری استان به عنوان داور و منشی مسابقات قضاوت کردند، ضمن اینکه از سوی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم و ورزشکاران شرکت‌کننده هدیه‌ای به رسم یادبود به مربی دلسوز آنها یعنی محمدرضا حبیبی مربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری نابینایان کشورمان اهدا شد.

انتهای پیام/78002/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول