اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دو هفته پس از مدیر عاملی ذوب‌آهن

آذری برای ریاست هیئت وزنه‌برداری دور خیز کرد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای کاندیداتوری ریاست هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان ثبت‌نام کرد.

آذری برای ریاست هیئت وزنه‌برداری دور خیز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از لغو مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فراخوان دوباره‌ای برای ثبت‌نام از اعلام کرد.

با پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست در حال حاضر سه نفر برای برعهده گرفتن ریاست هیئت کاندیدا شده‌اند که به حضور سعید آذری در این جمع می‌توان اشاره کرد.

آذری که دو هفته قبل با تصمیم مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن یک بار دیگر مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفته بود، از قهرمانان سابق وزنه‌برداری محسوب می‌شود.

پنج سال قبل و در زمان مدیرعاملی قبلی آذری در باشگاه ذوب‌آهن درخواست‌هایی برای ریاست وی در فدراسیون وزنه‌برداری مطرح شد که در آن مقطع با مخالفت آذری مواجه شد اما این بار وی برای ریاست هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان ثبت نام کرده است.

به گزارش فارس، محسن طغیانی از قهرمانان سابق وزنه‌برداری و مرتضی ذغالیان پور دبیر هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان نیز افراد دیگری هستند که برای ریاست هیئت وزنه‌برداری ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول