اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت سه روز

پایگاه هوایی شهید نوژه میزبان مسابقات وزنه‌برداری لیگ برتر کشور می‌شود

سخنگوی اداره ورزش و جوانان استان همدان از میزبانی پایگاه هوایی شهید نوژه در مسابقات لیگ برتر متمرکز باشگاه‌های کشور خبر داد.

پایگاه هوایی شهید نوژه میزبان مسابقات وزنه‌برداری لیگ برتر کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمدالله چاروسایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی فدراسیون وزنه‌برداری و سازمان لیگ این فدراسیون، هفته سوم مسابقات وزنه‌برداری لیگ برتر متمرکز باشگاه‌های کشور به میزبانی همدان و در پایگاه سوم شکاری شهیدنوژه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات ملی حفاری، نفت جنوب، عقاب همدان، نیروی زمینی، پدافند هوایی، پیکان تهران و هیئت وزنه‌برداری  بوشهر طی سه روز با هم به رقابت می‌پردازند.

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: مراسم افتتاحیه عصر امروز چهارشنبه هفته سوم با حضور مسئولان ورزش استان و فرماندهان پایگاه سوم شکاری و کارکنان وظیفه و پایور این پایگاه در سالن وزنه‌برداری شهید دوران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان و در اوزان 56 تا 105+ کیلوگرم و با حضور 20 داور بین‌المللی برگزار می‌شود.

چاروسایی تصریح کرد: سرپرستی این رقابت‌ها را منوچهر رضاخانی بر عهده دارد و محسن جلیلی به عنوان دبیر فنی از سوی فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شده است.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول