اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین:

توجه به کیفیت در ارائه خدمات موجب تکامل دستگاه‌های اجرایی می‌شود

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین گفت: توجه به مقوله کیفیت در ارائه خدمات و محصولات موجبات رشد و تکامل دستگاه‌های اجرایی را فراهم می‌آورد.

توجه به کیفیت در ارائه خدمات موجب تکامل دستگاه‌های اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیدرسول جزدره‌ئی اظهار داشت: در فضای رقابتی کنونی کیفیت یکی از مهم‌ترین عوامل حیات و پایداری سازمان‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه آنچه در نظام اداری حرکت را تعجیل می‌کند کمیت‌گرایی، اندازه‌گرایی و تمرکز بر آمار و ارقام است، افزود: اما آنچه که موجب تکامل، رشد مستمر و پایداری دستگاه‌ها می‌شود توجه و مهم شمردن کیفیت در ارائه خدمات و محصولات است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین با بیان اینکه تمرکز بر آمار و ارقام بدون پرداختن به کیفیت فاقد اهمیت است، تصریح کرد: توجه به این دو مقوله موجب نشاط، طراوت و سر زندگی در نظام اداری می‌شود.

جزدره‌ئی کیفیت را محصول مشارکت عمیق کارکنان و تبادل خلاقانه آنان برای تحقق اهداف و مأموریت‌های دستگاه‌های اجرایی دانست.

وی بیان کرد: به منظور بهبود کیفیت و کمیت خدمات به مردم، دستگاه‌های اجرایی موظفند بر اساس مفاد مواد 37 و 36 قانون مدیریت خدمات کشوری و با رعایت دستورالعمل‌های ذی‌ربط اقداماتی همچون اطلاع‌رسانی الکترونیکی در خصوص شیوه ارائه خدمات، ارائه فرم‌های مورد نیاز برای انجام خدمات از طریق ابزار و رسانه‌های الکترونیکی و ارائه خدمات به شهروندان به صورت الکترونیکی و حذف لزوم مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌های اجرایی برای دریافت خدمت را در اولویت اقدامات آتی خود قرار دهند.

انتهای پیام/2667/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول