اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی دشتستان برای مقابله با سیل

فرماندار دشتستان از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی دشتستان برای مقابله با سیل خبر داد.

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی دشتستان برای مقابله با سیل

علیرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به احتمال وقوع سیل در دشتستان اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در زمینه وقوع سیل در برخی از مناطق دشتستان، دستگاه‌های اجرایی این شهرستان هم‌اکنون در حالت آماده‌باش قرار دارند و به فضل خدا در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

وی افزود: در بخش‌های شش‌گانه دشتستان شاهد آمادگی دستگاه‌های امدادی هستیم و امیدوار هستیم مشکلی در این راستا نداشته باشیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر، روز شنبه و یکشنبه بارندگی خواهیم داشت که اوج بارش‌ها روز یکشنبه گزارش شده و اقدامات پیشگیرانه را از قبل انجام داده‌ایم.

خرمی تاکید کرد: تاکنون سه جلسه ستاد بحران تشکیل داده‌ایم و بر لزوم آمادگی مقابله با سیل هشدارهای لازم به مسئولان و دست‌اندرکاران داده شده است.

این مسئول ابراز داشت: به خانواده‌هایی که در مسیر رودخانه‌های فصلی قرار دارند نیز ارشادات لازم برای پیشگیری انجام گرفته و با همکاری بخشدار مرکزی و شهرداری برازجان تذکرات لازم برای رعایت مسایل ایمنی انجام گرفته است.

فرماندار دشتستان متذکر شد: از همه شهرداران نیز انتظار داریم در روزهای آینده همکاری لازم را با ستاد مدیریت بحران شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول