اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی تأکید کرد

همسوسازی فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر لزوم همسوسازی فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت سالروز شکست محاصره و آزادسازی سوسنگرد برای هم‌افزایی بیش‌تر در جامعه تأکید کرد.

همسوسازی فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام یعقوب دیلمقانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سی و سومین سالروز شکست محاصره و آزادسازی سوسنگرد که در سالن استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: آنچه مهم است به فعلیت رساندن مصوبات این جلسه و همسوسازی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای هم‌افزایی و بزرگداشت هر چه بیش‌تر آن در جامعه و انتقال ارزش‌های این ایام به نسل‌های بعدی است.

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآنی متعدد بر لزوم یادآوری ایام‌الله تأکید شده است، تصریح کرد: برخی از ایام به سبب اتفاقات بزرگی که در آنها رخ داده است به عنوان ایام‌الله یاد می‌شوند که یکی از مصادیق این ایام، عملیات‌های مختلف غرورآفرین رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بوده است.

دیلمقانی یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در جامعه را وظیفه شرعی و مسئولیت قانونی مسئولان عنوان کرد و افزود: باید در راستای حفظ خاطرات جنگ و عملیات‌های مختلف در کشور کوشید تا یاد آن دوران در اذهان مردم و به ویژه نسل‌های بعدی روشن بماند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی حوادث بزرگ تاریخ را سرمشق پربرکتی برای ساختن جوامع و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: آزادسازی حصر سوسنگرد از وقایعی بوده است که در خلق ارزش‌های مختلف در جامعه و مقاوم‌سازی ملت در برابر تهدیدات و مداخله‌های خارجی نقش موثری داشته است.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی مربوط در بزرگداشت این ایام در استان تأکید کرد و افزود: باید تلاش شود با فضاسازی مناسب در جامعه از طریق اجرای برنامه‌های مختلف، نکات اصلی در خلق حماسه سوسنگرد، نقش امام در این پیروزی و اتحاد نیروهای درگیر در عملیات و تأثیری که این عملیات در ناامیدی دشمن برای پیشروی‌های بیش‌تر به خاک ایران داشته است در جامعه تبیین شود.

دیلمقانی در میان نمایندگان ادارات و دستگاه‌های اجرایی مختلف در این جلسه بر لزوم همسوسازی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های بزرگداشت این هفته برای هم‌افزایی بیش‌تر آنها تأکید کرد و افزود: آنچه مهم است اهتمام برای اجرای مصوبات این جلسات و به فعلیت رساندن آنها است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در ادامه بر اهمیت بازخورد گیری از دستگاه‌های مختلف در نحوه اجرای برنامه‌های خود در طول این هفته اشاره کرد و گفت: با بازخورد گیری و تحلیل اقدامات انجام شده می‌توان برای پوشش نقاط ضعف موجود برای ارتقای کیفی برنامه‌های اجرا شده در سال‌های بعد نیز تلاش کرد.

در ادامه نمایندگان هر یک از دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را برای بزرگداشت این ایام ایراد کردند که مقرر شد مصوبات این جلسه برای اجرای هر چه باشکوه‌تر و اثربخش‌تر این ایام، در قالب دستورالعمل‌های اجرایی به دستگاه‌های مربوط ارسال شود.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول