به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیدرسول جزدرهئی اظهار داشت: در فضای رقابتی کنونی کیفیت یکی از مهمترین عوامل حیات و پایداری سازمانها به شمار میرود.
وی با بیان اینکه آنچه در نظام اداری حرکت را تعجیل میکند کمیتگرایی، اندازهگرایی و تمرکز بر آمار و ارقام است، افزود: اما آنچه که موجب تکامل، رشد مستمر و پایداری دستگاهها میشود توجه و مهم شمردن کیفیت در ارائه خدمات و محصولات است.
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین با بیان اینکه تمرکز بر آمار و ارقام بدون پرداختن به کیفیت فاقد اهمیت است، تصریح کرد: توجه به این دو مقوله موجب نشاط، طراوت و سر زندگی در نظام اداری میشود.
جزدرهئی کیفیت را محصول مشارکت عمیق کارکنان و تبادل خلاقانه آنان برای تحقق اهداف و مأموریتهای دستگاههای اجرایی دانست.
وی بیان کرد: به منظور بهبود کیفیت و کمیت خدمات به مردم، دستگاههای اجرایی موظفند بر اساس مفاد مواد 37 و 36 قانون مدیریت خدمات کشوری و با رعایت دستورالعملهای ذیربط اقداماتی همچون اطلاعرسانی الکترونیکی در خصوص شیوه ارائه خدمات، ارائه فرمهای مورد نیاز برای انجام خدمات از طریق ابزار و رسانههای الکترونیکی و ارائه خدمات به شهروندان به صورت الکترونیکی و حذف لزوم مراجعه حضوری مردم به دستگاههای اجرایی برای دریافت خدمت را در اولویت اقدامات آتی خود قرار دهند.
انتهای پیام/2667/ی/پو3002