اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبیک خبر داد

راه‌اندازی کانون ادبی در کتابخانه‌های عمومی آبیک

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک با بیان اینکه در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان کانون ادبی وجود ندارد، گفت: راه‌اندازی کانون ادبی در کتابخانه‌های عمومی را در دستور کار داریم.

راه‌اندازی کانون ادبی در کتابخانه‌های عمومی آبیک

محمدرضا آقااحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی، نویسندگان و اهل قلم شهرستان آبیک در کتابخانه عمومی امام رضا (ع) شهر آبیک و در جمع اعضای کتابخانه حضور یافته و علاوه بر تشویق اعضا به کتابخوانی و مطالعه کتاب، کتاب‌های نوشته شده خود را معرفی کرده تا اعضا کتاب را مطالعه و نقد کنند و نظرات خود را ارائه دهند.

وی وجود کانون ادبی در کتابخانه‌های عمومی آبیک را ضروری دانست و تصریح کرد: شهروندان آبیکی اطلاعی از وجود نویسندگان این شهرستان ندارند بنابر این وجود کانون ادبی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک علاوه بر سوق دادن افراد علاقمند به نویسندگی، می‌تواند در به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه اعضای کتابخانه‌ها نقش بسزایی ایفا کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک ادامه داد: نیازسنجی لازم در زمینه استعدادهای افراد صورت می‌گیرد تا استعدادهای افراد شناسایی شده و بر اساس نیازشان بتوانند به سمت ادبیات نوشتاری سوق داده شوند.

آقااحمدی اضافه کرد: با همکاری کانون ادبی نیما اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک راه‌اندازی کانون ادبی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

این مسئول از راه‌اندازی وبلاگ کتابخانه عمومی امام محمدباقر (ع) خبر داد و گفت: در این وبلاگ تاریخچه کتابخانه، خبرهای شهرستان آبیک و مشخصات سامانه پیام مشرق، وب‌سایت کتاب من، شهر خبر، باشگاه موفقیت، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مطالب مختلفی گنجانده شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در نظر داریم در این وبلاگ، خاطره اعضای کتابخانه از مطالعه نخستین کتاب را که به طور مکتوب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک ارسال کرده‌اند را تایپ کرده و در وبلاگ قرار دهیم.

آقااحمدی عنوان کرد: وبلاگ به تازگی راه‌اندازی شده و در نظر داریم مطالب متنوع و مختلفی را در آن بگنجانیم.

وی با اشاره به قول مساعد شهرداری در زمینه نصب تابلوهای راهنما برای هدایت مردم به سمت کتابخانه‌های عمومی شهر آبیک از سوی شهرداری تأکید کرد: از شهرداری درخواست می‌شود نسبت به  تحقق این تعهد که در جلسه چند ماه پیش انجمن‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک مصوب شده، جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول