اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج جامعه پزشکی

500 بیمار مناطق محروم ویزیت و جراحی رایگان شدند

به همت بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل و در حرکتی خداپسندانه 500 بیمار مناطق روستایی و محروم استان اردبیل به صورت رایگان مداوا شده و جراحی روی آنها انجام شد.

500 بیمار مناطق محروم ویزیت و جراحی رایگان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این طرح که عصر امروز در تعدادی از روستاهای گرمی برگزار شد، اعضای بسیج جامعه پزشکی با حضور گسترده و در تخصص‌ها و گروه‌های مختلف سعی کردند بیماران نیازمند را مورد مداوا و درمان قرار دهند که از این بین 34 بیمار با تأمین هزینه مورد نیاز برای جراحی چشم به مرکز جراحی چشم تبریز اعزام شدند و حدود هشت بیمار نیز که نیاز به عینک داشتند، منابع مورد نیاز آنها تأمین شد.

همچنین به همت بسیج جامعه پزشکی تعدادی از زنان، مردان و کودکان نیازمند به مداوا و مراقبت در بخش گوش، حلق، بینی، زنان و زایمان و همچنین اعصاب و روان و کودکان ویزیت شده و مراقبت‌های لازم از آنها به عمل آمد.

بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در حالی زمینه و بستر این حرکت خودجوش و انسان دوستانه را فراهم آورد که به نظر می‌رسد با رسیدگی و توجه به برنامه‌های مراقبتی و آموزشی زمینه‌ای مطلوب فراهم آید تا بسیاری از هموطنانمان در مناطق دورافتاده بتوانند از سطح بهداشت و سلامت اطمینان‌بخشی بهره‌مند شوند.

بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل همه‌ساله در مناسبت‌ها و ایام خاص اقدام به اعزام اکیپ‌های پزشکی، پیراپزشکی، دندان‌پزشکی و... به مناطق دورافتاده می‌کند تا در سایه این اقدامات بتوان برخی از حرکت‌ها و اقدامات نیکوکارانه را انجام داد.

انتهای پیام/62006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول