اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

برطرف کردن مشکلات مناطق محروم در کانون توجهات است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکلات مناطق محروم در کانون توجهات است و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم می‌شود.

برطرف کردن مشکلات مناطق محروم در کانون توجهات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی به همراه مسئولان منطقه‌ای ظهر امروز با حضور در روستای «قسطین‌لار الموت» در جریان مشکلات این روستا قرار گرفت.

وی در جمع مردم روستای «قسطین‌لار» با اشاره به رتبه پایین بودجه استان قزوین در بین‌ سایر استان‌های کشور، اظهار داشت: در زمینه ارتقای بودجه این استان پیگیری‌های بسیاری انجام شد تا در نهایت توانستیم رتبه استان قزوین را یک پله ارتقا دهیم.

محمدی با اعلام اینکه 10 درصد بودجه قزوین نسبت به دوره گذشته ترقی داشته است، افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد هنوز در زمینه بودجه در مقایسه با استان‌های همسطح به نقطه مطلوبی دست نیافته‌ایم که باید در این بخش فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی کشور، بیان کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ و پیگیری‌های مستمری که با مسئولان عالی‌‌رتبه کشور داشتم، اگر وضعیت بودجه کشور همانند سالیان گذشته بود نتیجه فعالیت‌ها چندین برابر آنچه اکنون مشاهده می‌شود، به چشم می‌آمد.

محمدی با بیان اینکه اقدامات شایانی در این مدت در استان قزوین انجام گرفته است، تصریح کرد: سعی شده توجه ویژه‌ای به مناطق محروم استان شود و بارها با بازدید مستقیم از روستاها در جریان مشکلات مردم این مناطق قرار گرفته‌ام.

این مسئول در پاسخ به درخواست‌های متعدد مردمی گفت: بخشدار منطقه برای ترمیم و بهسازی حسینه و مسجد روستای «قسطین‌لار» تا حد ممکن هزینه‌ها را تقبل می‌کند.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پیرامون تأمین امکانات ورزشی این روستا افزود: در صورتی که اهالی روستا 50 درصد هزینه‌های ساخت محیط ورزشی را به عهده بگیرند هزینه باقی‌مانده را اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین پرداخت می‌کند.

گفتنی است، تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی، احداث خانه عالم و ساختمان دهیاری و آسفالت جاده ورودی روستا نیز از دیگر دغدغه‌های مردم روستای «قسطین‌لار» الموت بود که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/77003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول