اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

30 درصد از دانشجویان علوم پزشکی از مناطق محروم پذیرش می‌شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه مجلس 30 درصد از دانشجویان پذیرش شده در علوم پزشکی دانشگاه‌ها از مناطق محروم انجام می‌شود.

30 درصد از دانشجویان علوم پزشکی از مناطق محروم پذیرش می‌شوند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به تصویب طرحی در حوزه پذیرش دانشجو در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت:‌ بر اساس این طرح 30 درصد از پذیرش دانشجو از مناطق محروم انجام می‌شود.

وی تصویب طرح مورد نظر در حوزه پذیرش دانشجو را از مناطق محروم دارای مزایا و معایب خاص خود دانست و افزود: عملیاتی شدن این طرح به کمبود نیرو در حوزه پزشکی در مناطق محروم کمک می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تضعیف پذیرش افراد قوی در حوزه پزشکی را از معایب طرح پذیرش دانشجو از مناطق محروم عنوان و اضافه کرد: این طرح با همه مزایا و معایب خاص خود به تصویب رسیده است و باید منتظر اجرایی شدن آن بود.

این مسئول به جلسه مجمع نمایندگان مجلس استان اشاره و تصریح کرد: اعضای این مجمع به صورت متوسط، ماهی یک جلسه تشکیل می‌دهند.

علیمردانی در پاسخ به سئوالی در مورد تغییرات مدیران استانی گفت: باید در نظر گرفت که اولویت در این حوزه با مدیران بومی است.

وی آشنایی با منطقه و مشکلات موجود را از دلایل اولویت انتخاب مدیران بومی برای خدمت در استان زنجان اعلام کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی رکود موجود در دستگاه‌های اجرایی را از نگرانی‌های خود دانست و اضافه کرد: اگر قرار است تغییری در مدیریت‌ها روی دهد باید هر چه زودتر انجام شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با طبیعی دانستن برخی تاخیرهای روی داده در این حوزه به ویِِژه تغییرات مدیران استانی تصریح کرد:‌ شاید هنوز در مرکز هم تصمیم‌گیری در این حوزه به استان‌ها نرسیده و باید کمی به مسئولان زمان داد.

علیمردانی اذعان داشت: مسئولان ارشد برای پیشبرد امور در مقطع فعلی می‌توانند نسبت به دلگرم کردن مدیرانی که امکان تثبیت آنها وجود دارد، اقدام کنند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول