اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم مطرح کرد

توسعه کانون‌های مساجد در مناطق محروم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق محروم بیان کرد: باید با احداث مساجد و فعال‌کردن کانون‌های مساجد در عرصه تقویت مباحث فرهنگی گام برداریم.

توسعه کانون‌های مساجد در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طوبی حجازی ظهر امروز در جلسه بازدید دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اینکه باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بهره گرفت، بیان کرد: باید معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری از ظرفیت‌ این کانون‌ها بهره‌برداری کند.

وی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه فعالیت‌های فرهنگی شهر نقش موثری ایفا می‌کنند و باید از پتانسیل این کانون‌ها نهایت استفاده صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: اثرات کانون‌های فرهنگی شهر در نقاط مختلف قابل مشاهده است و در نتیجه فعالیت‌های این کانون‌ها شاهد خنثی‌سازی توطئه دشمنان هستیم.

حجازی با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق محروم بیان کرد: باید در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم و با احداث مساجد و فعال‌کردن کانون‌های مساجد در عرصه تقویت مباحث فرهنگی گام برداریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در کانون‌های مساجد جوانان با فرهنگ دینی تربیت می‌شوند، یادآور شد: جوانان در این کانون‌ها صاحب فکر و اندیشه می‌شوند و می‌توانند منشا اثر در بخش‌های مختلف جامعه باشند.

انتهای پیام/2258/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول