اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

احتمال رأی‌آوری سجادی از مجلس زیاد است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از جنس ورزش است گفت: به احتمال قریب به یقین سجادی موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس می‌شود.

احتمال رأی‌آوری سجادی از مجلس زیاد است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی دولت به مجلس برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را به نمایندگان مجلس ارائه کرده‌ است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی از داخل مجموعه ورزش است، اضافه کرد: سجادی سال‌ها در ورزش کشور فعالیت کرده و با همه زوایا و مشکلات این عرصه آشنایی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد سجادی برای کسب رأی از مجلس شورای اسلامی مشکل خاصی را نداشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بعد از چند بار بالاخره شخصی از جنس ورزش را برای کسب اعتماد برای این وزراتخانه معرفی کرده است، تصریح کرد: به احتمال قریب به یقین سجادی موفق به کسب رأی اعتماد بشود.

علیمردانی در پاسخ به سئوالی در مورد مطرح شدن بحث استیضاح وزیر صنعت و معدن در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به اصل احتمال بروز خطا در عملکرد همه مردم از جمله وزرا توجه شود.

وی به همه‌گیر بودن بحث‌های غیر کارشناسی در ایران اشاره و تصریح کرد: باید با پرداختن علمی به بحث‌های کارشناسی از اشتباهات پیشگیری شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک ماه برای ارزیابی عملکرد یک وزیر زمان مناسبی محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: ایراد گرفتن در کار بسیار راحت‌تر از عمل کردن است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌توان از خطاهای کوچک گذشت و اجازه فعالیت به افراد را داد، تصریح کرد: استیضاح وزیر در مدت زمان مورد نظر فقط زمانی جایز است که خطای رخ داده خیلی بزرگ‌تر از این موارد باشد.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول