اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با فارس:

مجلس قطعاً با فرجی‌دانا برخورد می‌کند/ قول وزیر علوم در زمان رأی اعتماد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به انتصاب‌های اخیر وزیر علوم، مجلس با وی برخورد خواهد کرد.

مجلس قطعاً با فرجی‌دانا برخورد می‌کند/ قول وزیر علوم در زمان رأی اعتماد

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از انتصاب‌های اخیر میلی منفرد و توفیقی در وزارت علوم بسیار ناراحت است.

وی با بیان اینکه فرجی‌دانا در مجلس به ما قول داده بود فضای دانشگاه‌ها را آرام نگه دارد، افزود: ما امروز برای اینکه اصلاح‌طلبان به این وزارت آمده‌اند ناراحت نیستیم و معتقدیم همیشه نباید کشور در دست یک جناح باشد.

نبویان در ادامه خاطرنشان کرد:  امروز باید این رشد شتابان علمی دانشگاه حفظ شود زیرا ما باید تا سال 2018 مقام چهارم علمی جهان را کسب کنیم و این موضوع فقط در سایه آرامش دانشگاه‌ها رخ خواهد داد.

نبویان ادامه داد: اگر دانشجو و استاد در دانشگاه‌ها به فکر مسائل سیاسی باشند، نخواهند توانست به فکر مسائل علمی و تحقیقی خود باشند که در این صورت کشور رشد نخواهد کرد پس بحث و ایراد ما سیاسی و جناحی نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: در موضوع فتنه، فرقی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب نیست زیرا فتنه اصل نظام را هدف گرفته بود و تمام حرف این است که فرجی‌دانا حق ندارد از میلی‌منفردی استفاده کند که مجلس وی را به خاطر فتنه رد کرده و از طرف دیگر توفیقی نیز در فتنه حضور داشته و مجلس نیز با این موضع حتماً برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول