اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:

فضای مجلس برای تصویب بودجه پیشنهادی حوزه سلامت مثبت است

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از فضای مثبت مجلس برای حمایت و تصویب بودجه‌ 93 پیشنهادی دولت در حوزه سلامت خبر داد.

فضای مجلس برای تصویب بودجه پیشنهادی حوزه سلامت مثبت است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در مورد فضای حاکم بر مجلس در بحث بودجه سلامت سال 93، این فضا را مثبت ارزیابی کرد.

نماینده مردم چهار شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که بودجه سلامت به‌طور کامل محقق شود اگر چه امسال تحقق بودجه همه بخش‌ها از جمله سلامت بیش از 30 درصد نخواهد شد ولی تلاش می‌کنیم در سال آینده وضعیت خوبی در بودجه سلامت به ویژه مناطق محروم داشته باشیم.

وی از نظر مساعد خود در مورد بخش سلامت گفت و اظهار داشت: نگاه حاکم بر فضای مجلس یک نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت است که امید است خروجی این فضا بتواند برای مردم ملموس شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: حوزه سلامت یک بخش حساس است که با جان مردم سر و کار دارد و کمبود بودجه در این بخش بسیار آسیب‌زا است.

* برای تحقق کامل بودجه سلامت در سال آینده تلاش می‌کنیم

بزرگواری تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا بودجه سلامت به‌طور کامل در سال 93 محقق شود تا بتوانیم شاهد بهبود خدمات کمی و کیفی و گسترش زیرساخت‌ها در مناطق کمتر برخوردار باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید استان‌های محروم در بودجه‌های سلامت به طور ویژه دیده شوند، ابراز داشت: ما به‌طور کامل از بودجه پیشنهادی دولت در حوزه سلامت حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآور شد: در مجلس بحث این است که بودجه امسال عملیاتی نمی‌شود و از این‌رو پیشنهادات دولت و راه‌حل‌هایی که دست دولت را باز می‌کند تا بتواند مشکلات ناشی از کسری بودجه را برطرف کند، در دستور کار مجلس است.

* رفع گره‌های حوزه سلامت، تنها با تصویب یک بودجه عملیاتی ممکن است

وی اضافه کرد: هنوز لایحه دولت در بودجه 93 به مجلس نیامده و ما در جریان نظر دولت و کارشناسان نیستیم ولی وقتی این بودجه به مجلس برسد، کلیات آن مورد تأیید خواهد بود.

بزرگواری با اشاره به اهمیت بودجه سلامت در تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم، گفت: در همین استان کهگیلویه و بویراحمد، کمبود بودجه‌ها و نارسایی‌های حوزه بهداشت و درمان نمایان است که رفع این گره‌ها تنها با تزریق اعتبارات و تصویب یک بودجه مناسب امکان‌پذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ‌در بسیاری از استان‌های محروم از جمله کهگیلویه و بویراحمد، بیمارستان‌ها درآمدزا نبوده و مردم نیز از آنجا که درآمد خاصی ندارند، همه به دنبال تخفیف هستند که این موضوع خدمات بیمارستان‌های دولتی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

نماینده مردم چهار شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از بودجه پیشنهادی دولت در حوزه سلامت، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم بودجه سلامت در سال آینده به‌طور کامل عملیاتی شود.

انتهای پیام/82005/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول