اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قزوین خواستار شد

حمایت نمایندگان مجلس برای توسعه امامزاده‌های قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح توسعه امامزاده‌های قزوین به ویژه امامزاده حسین(ع) شد.

حمایت نمایندگان مجلس برای توسعه امامزاده‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری در سالن مفاخر عمارت شهرداری که با حضور سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به طرح توسعه امامزاده‌های قزوین به ویژه امامزاده حسین(ع) اظهار کرد: در سفر سوم هیئت دولت به میزان 20 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد.

ظاهری افزود: امید است با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون فرهنگی بتوان اجرای آن را آغاز کرد.

وی با اشاره به ابقای مسعود نصرتی به عنوان شهردار قزوین بیان کرد: شورای چهارم از زمان آغاز کار خود در تاریخ 12 شهریور ماه سال جاری با جدیت به دنبال انتخاب شهردار بود و به فاصله دو هفته از آغاز کار خود و انتخاب هیئت رئیسه شهردار قزوین را انتخاب و معرفی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: اعضای شورا در ابتدای امر افراد متعددی را برای تصدی این سمت در نظر داشتند که با بررسی، ارتباط‌گیری، مشورت و گفت‌وگو به این نتیجه رسیدند که با توجه به نتایج مطلوب حاصل از فعالیت‌های شهردار قزوین و مجموعه مدیریتی وی در دوره پیشین از 19 فروردین ماه 88 تا 26 شهریور ماه سال جاری مسعود نصرتی در سمت خود ابقا شود.

وی همکاری اعضای شورای سوم و دیگر مدیران شهری و استانی به ویژه مدیران مرتبط با حوزه مدیریت شهری را در کسب نتایج مطلوب دوره پیشین مدیریت شهری مؤثر خواند و ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از اتلاف وقت و اختصاص زمان به پیگیری امور شهر، مسئولیت اجرایی امور شهری دوباره به مجموعه پیشین واگذار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به انتخاب نصرتی با اتفاق آرای 13 عضو شورا تصریح کرد: نگاه اجمالی به شهرداری‌های هم‌تراز و کلانشهرها نشان می‌دهد که این اتفاق آرا در انتخاب شهردار تاکنون در دیگر شهرها محقق نشده است.

ظاهری با بیان اینکه اتفاق آرای اعضا در انتخاب رؤسای کمیسیون‌های مختلف شورای شهر نیز صادق بود، خاطرنشان کرد: در دوره چهارم برای نخستین بار کمیسیون حمل و نقل و ترافیک برای بررسی، تصمیم‌گیری و رسیدگی به امور ترافیکی شهر قزوین تأسیس شد.

وی بیان کرد: شورایی که شهردار را با 13 رأی انتخاب می‌کند، پیگیری آن در مسائل مختلف امور شهردار نیز با همان نگاه 13 رأیی صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: به طور یقین همکاری‌های پیشین مدیران استان با شهرداری و شورای شهر ادامه می‌یابد؛ چراکه نبود این همکاری‌ها و تعاملات می‌تواند کارآمدی شورای شهر را به حداقل ممکن کاهش دهد.

در این مراسم که منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان، نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی، عباس ظاهری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری نیز حضور داشتند، مسعود نصرتی حکم ابلاغی وزیر کشور را برای ادامه فعالیت خود در سمت شهردار قزوین دریافت کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی فرد نیز بر لزوم اجرای مدیریت مبتنی بر علم، اخلاق و ارزش‌های اسلامی از سوی مجموعه مدیریت شهری تأکید کرد.

انتهای پیام/77011/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول