اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس سالگرد درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفت

در پیامی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس یکمین سالگرد درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس سالگرد درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی یکمین سالگرد عروج ملکوتی عالم مجاهد، فقیه عالی‌قدر، حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده فقید مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان را تسلیت گفت و در پیامی که به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شد این‌گونه‌ آمده است.

یک سال از عروج ملکوتی عالم مجاهد، فقیه عالیقدر، حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده فقید مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان می‌گذرد، خلاء وجود آن عالم وارسته در محافل دینی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی استان بیش از گذشته محسوس و مشتاقان از فیض وجود او محروم می‌باشند.

بی‌تردید آیت‌الله ملک‌حسینی از جایگاهی رفیع و ویژه در میان مردم متدین کهگیلویه و بویراحمد برخوردار بود و حضور باشکوه و به یادماندنی هم استانی‌های عزیز در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان که سندی تاریخی بر تدین، ولایتمداری، ارادت و عشق و محبت قلبی مردم این خطه به نظام مبتنی بر ولایتمداری و روحانیت معزز می‌باشد؛ برای همیشه در یادها به جای خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سال‌ها مجاهدت علمی و عملی آن بزرگوار سالروز فقدان این عزیز و سالک راه حق را که عمر پربرکت و گرانمایه خود را در مسیر مبارزه با طاغوت و اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف نمود را پیشگاه امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری، مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد و بیت رفیع ملک‌حسینی خصوصا فرزند فاضل و عالم ایشان، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن بزرگ‌مرد تسلیت و تعزیت مجدد عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/82009/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول