اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتسال

علیصدر انتقام الوند را از پرسپولیس در تهران گرفت

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان از برد پرگل این تیم در هفته چهارم برابر تیم پرسپولیس بهزیستی و در خانه حریف خبر داد.

علیصدر انتقام الوند را از پرسپولیس در تهران گرفت

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: از هفته چهارم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم علیصدر همدان عصر جمعه 17 آبان در سالن فدراسیون هندبال تهران بعد از دو هفته ناکامی در تهران و برابر قرمزپوشان پایتخت به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

وی افزود: در این بازی فشار‌های ابتدایی تیم میزبان باعث شد تا در دقیقه چهار بهزاد عباسی نخستین گل تیم‌اش را به ثمر برساند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: بعد از این گل تیم علیصدر به هماهنگی لازم رسید و گل‌های دقایق هشت و 13 توسط امید بهرامی و علی مهربانیان باعث شد تا برنده به رختکن برود.

وی ادامه داد: نیمه دوم با حملات تیم علیصدر آغاز شد و منجر شد تا مزد زحمات خود را بگیرند و در دقیقه 27 و 30 توسط محمد اصلانی و همچنین در دقیقه 36 در حالی که تیم حریف از تاکتیک پنج نفره استفاده کرده بود کاپیتان وحید شانه‌ای گل پنجم علیصدر را به ثمر رساند.

گل‌محمدی گفت: در 9 دقیقه پایانی بازی تیم پرسپولیس فشارهای زیادی را به تیم علیصدر تحمیل کرد که با درخشش وحید سیفان دروازه‌بان علیصدر راهی به جای نبردند تا در دقیقه 40 بازی گل دوم قرمزپوشان به ثمر رسید.

تیم علیصدر همدان با برد پنج بر دو برابر تیم پرسپولیس بهزیستی تهران صعود خوبی در جدول رده‌بندی بازی‌ها داشت و به نوعی انتقام تیم الوند در رقابت‌های جام حذفی را از تیم پرسپولیس گرفت.

انتهای پیام/2499/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول