اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک

علیصدر همدان در حسرت امتیاز سوخت/کاشی‌نیلو برد و صدرنشین شد

تیم فوتسال علیصدر همدان در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور باز هم شکست خورد تا بدون امتیاز در انتهای جدول 9 تیمی گروه یک قرار بگیرد.

علیصدر همدان در حسرت امتیاز سوخت/کاشی‌نیلو برد و صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، یک مسابقه در همدان و به میزبانی تیم علیصدر برگزار شد که در پایان تیم میهمان کاشی‌نیلو اصفهان با حساب دو بر یک برنده این مسابقه شد.

این مسابقه که به قضاوت حمید کاشانی (سرداور)، میرهادی اسماعیلی (کمک داور)، هادی ترابی (داور سوم) و حمید دهقانپور (وقت‌نگهدار) و همچنین حمیدرضا رستمی به عنوان ناظر داوری و کاظم سلیمانی به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در سالن 6 هزار نفری انقلاب و در حضور 300 تماشاگر برگزار شد.

در این بازی علیرضا خسروی با مسعود حمیدی، فرشاد دیزجی،  وحید سیفان، محسن کشانی، وحید شانه‌ای، علیرضا مهربانیان، محمد اصلانی، حمید نجاتی‌طراقیه، امید بهرامی، پیمان محمدی، معین کدخدا و میثم رضایی قدس برابر حریف اهوازی خود به میدان رفت.

در مقابل احمید باغبان‌باشی سرمربی تیم فوتسال کاشی‌نیلو اصفهان با ترکیب امید حقانی، محمد ملایری، احمدرضا نظری، علی فتاحی‌بیات، حمزه پاپی، سیدحسین نجاتی، مسعود صالحی، مجتبی توسلی، میلاد دهقانی، مهدی عبدالهی و احسان حجتی به مصاف تیم جوان علیصدر همدان رفتند.

در نیمه اول به دلیل سردی سالن هر دو تیم با گردش توپ به ارزیابی هم پرداختند و تیم کاشی‌نیلو موفق شد با چند حمله برق‌آسا دو بار در این نیمه توپ را به دیرک دروازه علیصدر بزند.

تیم علیصدر هم حریف دست و پا بسته‌ای نبود و چند حمله نصف و نیمه را تدارک دید تا در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

اتفاق مهم نیمه اول اعلام خطای مستقیم در لحظه پایانی نیمه بود که بعد از زدن ضربه داور پایان وقت اول را اعلام کرد.

نیمه دوم بازی با سه گلی که دربر داشت گرم‌تر شد و بازی هجومی‌تری از هر دو تیم در دستور کار قرار گرفت.

بازیکنان علیصدر مزد زحمات خود را خیلی زود گرفتند و در دقیقه 26 در یک کار تیمی و پاس‌کاری خوب حمید نجاتی موفق شد نخستین گل بازی و تیم‌اش را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و حملات متوالی تیم کاشی‌نیلو به بار نشست و در دقایق 31 و 36 توسط مجتبی توسلی و حمزه پاپی گل‌های تیم میهمان زده شد.

در دقیقه 33 اشتباه مسلم داور در اعلام نکردن خطای هند که خارج از محوطه 6 قدم توسط دروازه‌بان اصفهان صورت گرفت باعث شد تا علیرضا خسروی به شدت به تصمیم داور اعتراض کند و داور هم سرمربی علیصدر را از زمین بازی اخراج کرد.

در سه دقیقه آخر بازی مرتضی عظیمی مربی تیم علیصدر برای فرار از شکست خانگی دست به بازی پنج نفره زد و با استفاده از محمد اصلانی بازی ریسکی را در دستور کار قرار داد اما باز هم موفق به گشودن دروازه حریف نشدند تا در نهایت دومین باخت فصل برای شاگردان علیرضا خسروی رقم بخورد.

در سایر بازی‌های این گروه ایرانجوان مشهد سه بر دو مقاومت کرمان را با شکست بدرقه کرد، کشاورز قزوین با همین نتیجه پکیج ایساتیس یزد را از پیش رو برداشت و دیدار برق شیراز و پرسپولیس تهران دو بر دو مساوی تمام شد همچنین در این هفته تیم برنا خوزستان استراحت داشت.

تا پایان هفته سوم تیم کاشی‌نیلو اصفهان با هفت امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های علیصدر همدان و مقاومت کرمان بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماندند.

در چارچوب هفته چهارم این مسابقات تیم فوتسال علیصدر همدان روز جمعه 17 آبان در سالن فدراسیون هندبال باید برابر تیم پرسپولیس بهزیستی تهران صف‌آرایی کند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول