اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس خبر داد

اختصاص 50 درصد اعتبارات به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: نیمی از اعتبارات احداث نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اختصاص یافت و مابقی نیز در آینده محقق می‌شود.

اختصاص 50 درصد اعتبارات به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی صبح امروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر از اختصاص 50 درصد اعتبارات برای احداث نیروگاه زباله‌سوز نوشهر خبر داد و  اظهار داشت: از 26 میلیارد تومان اعتباری که برای احداث دو نیروگاه زباله‌سوز در نوشهر و ساری در نظر گرفته شد نیمی از آن بخش که به مربوط به نوشهر است به نوشهر اختصاص یافت و مابقی نیز در آینده محقق می‌شود.

وی افزود: به اندازه کافی جنگل‌ها از بابت زباله‌ها آسیب دیدند و در حال نابودی هستند و بنابراین باید نسبت به پیگیری روند احداث این نیروگاه جدیت بیشتری به خرج داده شود.

احمدی نوشهر را جز امن‌ترین شهرهای کشور دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با جدیت با افراد شرور برخورد کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی به موضوع سرمایه‌گذاری در نوشهر پرداخت و بیان داشت: باید با سرمایه‌گذارانی که به‌طور واقعی قصد سرمایه‌گذاری در نوشهر را دارند همراهی کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران افزود: در جایی که باید محیط زیست همکاری کند لازم است تا با حفظ اصول و قواعد محیط زیست از راندن سرمایه‌گذار جلوگیری شود.

این مسئول درباره اشتغال جوانان بیان داشت: اگر امروز نتوانیم برای یک جوان بیکار حرکتی کنیم، خطری که در آینده جامعه را تهدید کند همه ما در این باره مسئول هستیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمران و آبادی فقط در ساخت و سازها نیست گفت: واژه کشت و کار جای خود را به کسب و کار داد و زمین‌های کشاورزی تغییر کاربری داده می‌شوند و در آن ساخت و ساز می‌شود و باید جلوی این روند گرفته شود.

وی به موضوع راه دسترسی نوشهر به کجور اشاره کرد و اظهار کرد: این راه از قبل وجود داشت و اکنون تنها به ترمیم و تعریض دارد و بنابراین محیط زیست باید دراین باره سریعا نظر خود را اعلام کند تا در پروژه اصلی قرار گیرد.

احمدی درباره شهرک‌های صنعتی در کجور و نوشهر بیان کرد: از شهرک صنعتی کجور فقط نام آن باقی مانده است و درباره شهرک آبندانک نوشهر هم باید این شهرک را تقویت کرد.

وی درباره تصویب طرح جامع سیلاب در مازندران ابراز کرد: امروز دیگر سیل در دنیا بلای طبیعی نیست بلکه زلزله بلای طبیعی محسوب می‌شود و سیل را می‌توان مدیریت کرد چرا که مسیر آن مشخص است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: طرح جامع سیلاب در مازندران برای نوشهر، چالوس، کلاردشت، بهشهر، میاندرود و نکا نوشهر به منظور مدیریت و مهار سیلاب‌ها به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/86019/ل40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول