اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر داد

خرید دستگاه زباله‌سوز 600 تنی در رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت از خرید دستگاه زباله‌سوز با ظرفیت روزانه 600 تن به ‌زودی در این شهر خبر داد.

خرید دستگاه زباله‌سوز 600 تنی در رشت

محمدحسین واثق‌کارگرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: وضعیت نامطلوب زیست‌محیطی در سراوان و وجود زباله‌های شهری در آن منطقه یکی از نگرانی‌های فعلی اعضای شورای اسلامی شهر رشت است.

وی ادامه داد: در این راستا و با رایزنی‌های صورت گرفته و در قراردادی با کشور چین، به‌زودی دستگاه زباله‌سوز با ظرفیت 600 تن برای شهر رشت خریداری می‌شود.

این مسئول، انباشت زباله در منطقه سراوان را یک فاجعه عظیم زیست‌محیطی خواند و تصریح کرد: انباشت زباله در منطقه سراوان برای مردم منطقه به لحاظ زیست‌محیطی مشکل‌ساز است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه منطقه سراوان در گذشته به دلیل داشتن مواهب طبیعی از جمله مناظر زیبا و گردشگرپسند گیلان بود، یادآور شد: این منطقه امروزه به دلیل بی‌مبالاتی برخی از مسئولان تبدیل به یک زباله‌دانی شده است.

وی اضافه کرد: با وجود انباشت زباله در منطقه سراوان همچنان زیبایی طبیعت در بخش‌هایی از آن منطقه به چشم می‌خورد که در صورت تداوم ریختن زباله در منطقه مذکور باید شاهد نابودی کامل نعمات خدادادی در آنجا باشیم. 

واثق‌کارگرنیا، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر بین مسئولان به‌زودی شاهد پاکسازی منطقه سراوان از آلودگی و حرکت به طرف مبانی توسعه پایدار در شهر رشت باشیم.

انتهای پیام/2300/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول