اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مشکل زباله‌ها باید در کمترین زمان حل شود

استاندار مازندران گفت:با مدیریت فرمانداران مشکل زباله‌ها در کمترین زمان حل شود.

مشکل زباله‌ها باید در کمترین زمان حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، ربیع فلاح‌جلودار صبح امروز در بازدید از پروژه‌های مختلف در نوشهر و چالوس در نشستی با مدیران این شهرستان از تصویب طرح جامع سیلاب و آبخیزداری برای نوشهر خبر داد و اظهار داشت: این طرح برای شهرهای نکا، میاندرود و بهشهر نیز به تصویب رسید و بنابراین از این پس باید از سیل که نتیجه مدیریت نادرست در طبیعت و فرسایش خاک به وجود می‌آید پیشگیری شود.

وی افزود: باید از ساخت و سازها در حریم رودخانه‌ها و تجاوز به این حریم نیز جلوگیری شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تمامی فعالیت‌ها نیاز به بودجه ندارد افزود: با مدیریت و خلاقیت درست می‌توان کارهای بسیاری خوبی انجام داد.

نماینده عالی دولت در مازندران درباره بافت فرسوده شهری در برخی نقاط مازندران اظهار داشت: می‌توان با مدیریت قوی و کارآمد این مشکل را برطرف کرد و نمونه این کار را می‌توان در آمل مشاهده کرد که اکنون بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی و بافت فرسوده آن حل شد.

فلاح با اشاره به اینکه مازندران یک استان گردشگری است، وضعیت گردشگری نوشهر را بسیار ضعیف دانست و تصریح کرد: از فضای گردشگری نوشهر بهره‌برداری مفید نمی‌شود و گردشگرانی که در این منطقه دارای ویلای شخصی هستند در ویلای خود اسکان می‌یابند که این امر در بحث زباله سبب افزایش تولید زباله می‌شود و مشکلات خاص خودش را بوجود می‌آورد.

این مسئول به معضل زباله در مازندران پرداخت و اظهار داشت: زباله چهره مازندران را زشت کرده است و شهرها و روستاهای استان را بدمنظر ساخته است.

استاندار مازندران تصریح کرد: در دو هفته آینده مشکلات زباله شهرهای مازندران بررسی و نسبت به رفع موانع موجود دراین باره تصمیم‌گیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل زباله‌ها در شهرها و روستاها باید با مدیریت فرمانداران و تقسیم کاری که برای بخشدار و شهردار انجام می‌دهد در کمترین زمان حل شود و از آن پس هیچ زباله‌ای در سطح شهرها و روستاها و اطراف آن و نیز در حریم رودخانه‌ها دیده نشود.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول