اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف سنجش آگاهی‌های دانش‌آموزان در حوزه آب

پیش آزمون «طرح داناب» برگزار شد

مرحله پیش آزمون «طرح داناب» با هدف سنجش آگاهی‌های دانش‌آموزان در حوزه آب و در راستای اجرای طرح دانش‌آموزی نجات آب در دو مدرسه روستای شام‌اسبی اردبیل برگزار شد.

پیش آزمون «طرح داناب» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این طرح که عصر امروز برگزار شد، در قالب پیش آزمون «طرح داناب» سال تحصیلی 93-92 شامل سئوالاتی درباره مسائل آبی با هدف سنجش آگاهی‌های دانش‌آموزان قبل از اجرای طرح در دو مدرسه دخترانه عصمت و پسرانه فجر در روستای شام‌اسبی اردبیل برگزار شد.

در ادامه طرح مقرر شد تا پس از ارائه آموزش‌های لازم به معلمان و دانش‌آموزان استان اردبیل در طول دوره طرح در پایان با اجرای مرحله پس آزمون میزان ارتقای سطح اطلاعات این قشر سنجیده شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در این مراسم گفت:‌ «طرح داناب» برای دومین سال در استان اردبیل اجرا می‌شود.

داود نجفیان تصریح کرد:‌ ما در حال حاضر با ادارات و نهادهای مختلف تفاهمنامه امضا کردیم تا بتوانیم در قالب طرح‌های مختلف رویکردها و سیاست‌گذاری‌های خود را تبیین و تشریح کنیم.

وی به جدی بودن بحران آب در دنیا و ضرورت آشنایی به اهمیت این نعمت و موهبت الهی اشاره کرد و افزود: جنگ اصلی در دنیا در قرن‌های پیش رو جنگ آب و تسلط یافتن بر منابع آبی است که ما باید قبل از وقوع حادثه اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه را در این زمینه انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خاطرنشان کرد:‌ به تبع وضعیت بحرانی در دنیا، کشور و استان اردبیل نیز دسترسی به منابع آبی بسیار نگران‌کننده است به طوری که در دشت اردبیل بحران آب و بی‌توجهی به آن تشدید شده است.

نجفیان در پایان اضافه کرد:‌ ما وظیفه داریم تا با آگاه‌سازی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی مناسب شیوه‌ها و راه‌های درست مصرف آب را گوشزد کنیم و بیش از هر زمان دیگر سعی داشته باشیم تا از منابع آب به بهترین شکل استفاده و بهره‌برداری شایسته صورت بگیرد.

انتهای پیام/62006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول