اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

برگزیدگان مسابقات طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) استان کردستان در سال تحصیلی 91 - 92 معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقات طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادره معماری در رشته وبلاگ‌نویسی معلمین رتبه اول، سکینه سنگین‌آبادی و اکرم محمدی به صورت مشترک دوم و مریم خلیلی رتبه شوم این بخش را کسب کردند و در بخش دانش‌آموزان این رشته هم اسامه ایراندوست، پارسا سدی و روناک حیدریان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته نقاشی نیز فریبا معین‌فر، عمادالدین کریمان و سمیه عزیزی به صورت مشترک و میترا شاکری مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته روزنامه دیواری هم عدنان حیدری مقام اول را به دست آورد، شکیلا کریمی دوم شد و عطیه عباسی، فاطمه امیری و فاطمه بهرامی به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

پروین نساج،  آیدا توکلی، سید پرهام نینوا و آیدا توکلی و علیرضا هاشمی سیده زهرا مصطفوی به عنوان نفرات برتر رشته  مقاله‌نویسی معرفی شدند.

عبدالباسط علی‌کرمی، یوسف کریمی و شاهو کریمی به صورت مشترک به عنوان نفرات اول رشته فیلم انتخاب شدند و پارسا فریدونی نفر دوم و سحر میرزایی و پریسا رحیمی مشترکا در این بخش سوم شدند.

مصطفی مسلمی منتخب هیئت داوران در رشته نمایش شد، در رشته عکاسی هم عرفان امین‌زاده، آسو کهنه‌پیرا، مریم اطاعتی و نگین اسعدزاده به مقام‌های برتر دست یافتند و در رشته داستان‌نویسی و نامه‌نویسی نیز شقایق قره‌ویسی، بهاره محمودی و منیره شجیعی اول تا سوم شدند.

بابک توکلی و ساهره مهربانی به عنوان نفرات برتر رشته ساخت ماکت شناخته شدند و مهسا شریفی و لعیا حیدری هم به رتبه‌های برتر رشته خوشنویسی دست پیدا کردند.

به گزارش فارس؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب "داناب" با هدف تثبیت آموخته‌های مخاطبان درخصوص چالش‌های منابع آب سطحی و زیرزمینی در بخش کشاورزی و مشارکت هر چه بیشتر دانش‌آموزان، در قالب رشته‌های داستان‌نویسی، خوشنویسی، مقاله‌نویسی، گزارش‌نویسی، نامه‌نویسی، وبلاگ‌نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، روزنامه‌دیواری، نقاشی و ماکت تعریف شده است.

شاهین پاکروح افزود: علی‌رغم وجود محدودیت‌های زمانی، کمیت و کیفیت آثار دریافتی به خوبی بیانگر استقبال خوب و زحمات خالصانه و ذوق سرشار و ذهن ایده‌پرداز و خلاق تمامی دانش‌آموزان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش استان کردستان از طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب در استان کردستان است.

انتهای پیام/79001/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول