اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفار بوشهر:

65 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام فاز دوم طرح آبرسانی کوثر نیاز است

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: برای اتمام و بهره‌برداری کامل از فاز دوم مجتمع آبرسانی کوثر به 65 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

65 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام فاز دوم طرح آبرسانی کوثر نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی طاهریان‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تأسیسات آبرسانی به مجتمع روستایی کوثر در شهرستان‌های تنگستان، دشتی و بوشهر گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با هدف بهره‌مندی مردم از آب شرب سالم و بهداشتی، ذخیره‌سازی آب برای روزهای گرم سال، تعدیل فشار و بهبود کیفیت آب مصرفی روستاییان دراین شهرستان‌ها پروژه آبرسانی به مجتمع کوثر را در 52 روستا با جمعیت 14 هزار و 461 نفر از سال 88 آغاز کرده است.

معاون طرح و توسعه شرکت آبفار استان بوشهر به مشخصات و میزان پیشرفت فیزیکی مجتمع آبرسانی کوثر اشاره کرد و افزود: طرح آب رسانی کوثر شامل 80 کیلومتر خط انتقال، 130 کیلومتر شبکه توزیع، 6 هزار مترمکعب مخزن زمینی، 10 دستگاه مخزن هوایی به حجم هزار و 800 متر مکعب ،ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 262 مترمکعب در ساعت، یک واحد سامانه کلرزنی ویک واحد پست برق است.

وی با بیان اینکه با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر 78 میلیارد ریال آب‌رسانی به مجتمع کوثر در حال اجرا است، یادآور شد: این پروژه در دو فاز اجرا می‌شود که در فاز اول آن بیش از 78 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت هزینه شده است و دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است که با تأمین اعتبار 5 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

وی گفت: همچنین برای اجرای فاز دوم پروژه که از سال 90 آغاز شده است تاکنون 21 میلیارد ریال هزینه شده و دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است و برای اتمام وبهره برداری کامل از آن به 65 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

طاهریان‌پور در پایان ضمن تقدیر از مسئولان استان از توجه ویژه در توزیع اعتبارات عمرانی سال 92 خواستار اختصاص اعتبارات لازم از اعتبارات تخصیصی استان به این پروژه شد.

انتهای پیام/66006/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول