اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

رهبری در حماسه شکست حصر سوسنگرد نقش ارزنده‌ای داشتند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری به‌عنوان نماینده امام راحل در شورای عالی دفاع در شکست حصر سوسنگرد نقش ارزنده‌ای داشتند.

رهبری در حماسه شکست حصر سوسنگرد نقش ارزنده‌ای داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد اظهار داشت: اهمیت پیام‌های حساس و به‌موقع امام راحل در بخش روانی عملیات آزادسازی سوسنگرد به‌خوبی مشاهده شد.

منکرسی تصریح کرد: فرمان امام (ره) وحد ایجاد می‌کرد و موجب خلق حماسه‌های مختلفی می‌شد شکست حصر سوسنگرد یکی از افتخارات انقلاب است.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی تمام نیروها در شکست حصر سوسنگرد، عنوان کرد: امام خمینی (ره) با توکل بر خدا حرکت می‌کرد.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، عالم از یک متکثر است و بر اساس قاعده ریاضی از ماده یک عدد دو ساخته می‌شود و اعداد رند همچون 10، 100، هزار و... در حوزه کثرت در نهایت و با رادیکال‌گیری به عدد یک می‌رسند.

این مسئول با بیان اینکه یک اولیه خداوند است، تاکید کرد: خداوند در اوج کثرت جلوه کرده و ملاک وحدت را در پیشانی مخلوقات گذاشته است.

منکرسی افزود: در حوزه فیزیولوژیک خطوط انگشتان اگر به بواطن سلولی، حوزه دی.ان.ای و مدار ژنتیکی هر فرد رجوع شود، یک نتیجه منحصر به‌فرد حاصل می‌شود و کارت هوشمند براساس این تفاوت ساخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر چه علم پیشرفت کند، معجزات قرآن بیشتر آشکار می‌شود، عنوان کرد: امروز ما به فیزیک کوانتوم دست پیدا کرده‌ایم و 200 سال پیش نمی‌دانستیم خورشید یک گلوله مذاب اتمی است و در یک مدار پیشرفته قرار دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: خداوند طوری اتم‌های هیدروژن را کنار هم قرار داده که درجه ذوب را بالا می‌برند و موجب ذوب پروتون‌ها می‌شوند و جوشش هسته‌ای به‌وجود می‌آید.

منکرسی رسیدن انرژی خورشید به زمین را از طریق الکترومغناطیس امواج عنوان کرد و افزود: امواج مکانیکی از برخورد مولکول‌های هوا استفاده می‌کنند و صداها انتقال داده می‌شود، اما امواج الکترومغناطیس به مولکول‌های هوا نیازی ندارند و از خلا می‌گذرند.

این مسئول با بیان اینکه تمام بازه نورانی قابل رویت خورشید، امواج است، ابراز داشت: امواج ماورای بنفش، مادون‌قرمز، اشعه گاما، اشعه ایکس و امواج رادیویی خورشید را نمی‌بینیم و این دلیل نبودن این امواج نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه معنویت امام راحل را موجب پروانگی روح عاشقان عنوان کرد و فرمایشات امام (ره) را از عمق جان دانست.

منکرسی قول و عمل امام (ره) را منطبق بر هم عنوان کرد و به نقش ارزنده مقام معظم رهبری به‌عنوان نماینده امام راحل در شورای عالی دفاع در شکست حصر سوسنگرد اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه معنویت در دفاع مقدس حاکم بود، تاکید کرد: باید با تکیه بر اراده و توان خود در راه پیشرفت و خودکفایی پیش برویم و امروز ملت ایران با اراده آهنین توانسته استقلال، آزادی و عزت خود را رقم بزند.

این مسئول شکست حرکت‌های ملت‌ها در نقاط مختلف دنیا را به ‌دلیل نداشتن رهبری همچون رهبر ایران اسلامی اعلام کرد.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول