اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

خیانت بنی‌صدر سوسنگرد را تسلیم کرد/راه نجات از تحریم‌ها پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: تسخیر سوسنگرد توسط نیروهای بعثی به دلیل خیانت و کارشکنی بنی‌صدر صورت گرفته بود.

خیانت بنی‌صدر سوسنگرد را تسلیم کرد/راه نجات از تحریم‌ها پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران استانی به منظور برگزاری مراسم سالگرد شکست حصر سوسنگرد، اظهار کرد: متخصصان و کارشناسان و جامعه شناسان معتقدند که برای تقویت ملی و آگاهی نسل جوان درباره گذشته پر افتخار دوران هشت سال دفاع مقدس باید به طور مداوم اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه رژیم بعثی برای رسیدن به اهواز سوسنگرد را محاصره کرد، گفت: برای نیروهای عراقی مهم‌ترین منطقه و محور به منظور رسیدن به شهر اهواز، تسخیر سوسنگرد بود که با کارشکنی بنی‌صدر خائن موفق به این کار شدند.

این مسئول ادامه داد: با سخنان قاطع امام (ره) و مدیریت مقام معظم رهبری و با از خود گذشتگی رزمندگان ایرانی در 26 آبان سال 59، نیروهای رژیم بعثی از خاک میهن خارج شدند.

اکبرزاده، دوران هشت سال دفاع مقدس را سند افتخار ایران اسلامی دانست و متذکر شد: هشت سال دفاع مقدس اساس، بنیاد و اعتبار ما است و استکبار جهانی سعی دارد تا با مخدوش کردن آن حقانیت و رسمیت ملت ایران را نادیده بگیرد.

وی سخنان اخیر سران رژیم صهیونیستی درباره جعلی بودن مرزهای ایران اسلامی را کاذب برشمرد و خاطرنشان کرد: دولت‌های استکباری با مشاهده همت، ایستادگی و عظمت ملت انقلابی ایران اسلامی چاره‌ای به جز متوسل شدن به دروغ و ریا را ندارند.

معاون استاندار گیلان تصریح کرد: جامعه امروزی نیازمند است که مناسب با روز الگو داشته باشد و با توجه به هجمه فشار سران استکبار معرفی الگوهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی، باید در کتب درسی دانش‌آموزان و دانشجویان درباره حماسه سازی‌های مردان و زنان غیور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بیشتر پرداخته شود.

اکبرزاده، تمام ابعاد دوران هشت سال جنگ را دوران دفاع مقدس و الهی دانست و یادآور شد: بهره‌گیری از تمام زوایای دفاع مقدس می‌تواند ایران اسلامی را از تمام خطرات دشمن کینه‌توز ایمن دارد و آثار وحدت ملی و انعطاف‌پذیری در جامعه بیش از گذشته مشهود شود.

وی با تصریح بر اینکه امروزه راه نجات از تحریم‌ها و ایستادگی در مقابل هجمه‌های مستکبران پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت است، متذکر شد: دشمنان بدانند که با ریختن خون 14 مرزبان غیور کشور نمی‌توانند در ایستادگی و اعتقادات ملت شهیدپرور ایران اسلامی تزلزل ایجاد کنند.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول