اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی اعلام کرد

برگزاری 500 سخنرانی برای آزادسازی سوسنگرد در آذربایجان غربی

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی از آمادگی مبلغان حوزه‌های علمیه استان برای برگزاری 500 سخنرانی به منظور گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد خبر داد.

برگزاری 500 سخنرانی برای آزادسازی سوسنگرد در آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام حبیب مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیست و ششم آبان ماه سی و سومین سالروز حماسه بزرگ شکست محاصره و آزادسازی سوسنگرد است که حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت این روز در نظر گرفته است.

وی بر لزوم حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس میان نسل‌های کنونی و آینده تأکید کرد و افزود: افتخارات نظام و انقلاب نباید به فراموشی سپرده شوند.

مقدم با تأکید بر اینکه حفظ یاد و خاطره رشادت‌های بزرگ‌مردان تاریخ کشور به عنوان رسالتی بزرگ بر عهده مسئولان نظام است، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه استان برای احیای رسالت خود در این زمینه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام بیش از 100 نفر مبلغ به مساجد و مراکز مختلف در سطح استان کرده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه علمیه استان، تصریح کرد: در این مراسم و جلسات تلاش می‌شود تا نقش امام و رهبری، به ویژه شهید چمران در این پیروزی بزرگ تبیین شود.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: پیش‌بینی شده است بیش از 500 سخنرانی در این ارتباط در مناطق مختلف استان، به ویژه در مدارس امین استان انجام شود.

مقدم با اشاره بر لزوم تبیین ارزش‌های انقلاب در میان قشر کودک و نوجوان، گفت: تبیین این ارزش‌ها و از خود گذشتگی‌ها در میان نسل نوجوان و جوان سبب می‌شود تا آنها نیز با حقیقت این اقدامات آشنا شوند.

وی با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان، از توزیع کتاب «فرشته‌های سوسنگرد» میان دانش آموزان مدارس خبر داد و افزود: در نظر داریم مسابقه کتابخوانی نیز با تکیه بر محتویات این کتاب در مدارس برگزار کنیم تا گامی در راستای شناخت هر چه بیش‌تر دانش آموزان با وقایع جنگ و تدبیرهای فهیمانه رهبر انقلاب در این پیروزی‌ها برداریم.

مقدم از آمادگی حوزه‌های علمیه استان برای قرار دادن جزواتی حاوی نکاتی ناب در این ارتباط، در اختیار مربیان آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: با توجه به اثرگذاری بیش‌تر مفاهیم ارائه شده از سوی معلمان و مربیان آموزشی، می‌توان مفاهیم انقلاب را از این طریق در اختیار دانش‌آموزان قرار داد.

انتهای پیام/61006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول