اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

نقش رهبری در شکست محاصره سوسنگرد به جوانان تبیین شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی بر لزوم انتقال نقش امام و رهبری در شکست محاصره سوسنگرد به نسل جوان، با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف تأکید کرد.

نقش رهبری در شکست محاصره سوسنگرد به جوانان تبیین شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مصطفی رضوی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سی و سومین سالروز شکست محاصره و آزادسازی سوسنگرد که در سالن استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی لازم است با تشریک مساعی در راستای حفظ و انتقال آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده بکوشند.

وی بر لزوم حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و افزود: یکی از راه‌های حفظ ارزش‌های والای میادین نبرد، حفظ و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده است.

رضوی با اشاره به شکست حصر سوسنگرد امام خمینی در هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری در طراحی عملیات و مدیریت به موقع ایشان در نظارت دقیق بر آنها نقش محوری داشته است، گفت: با ایجاد وحدت میان نیروهای نظامی و انتظامی محاصره سوسنگرد شکسته شد و رژیم بعثی از رسیدن به هدف اصلی خود که تصرف خاک اهواز بوده است بازماندند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در ادامه پس از اعلام برنامه‌های پیشنهادی نمایندگان هر یک از دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با بزرگداشت این ایام در استان، بر لزوم همسوسازی برنامه‌ها برای دستیابی بهتر به اهداف مد نظر تأکید کرد و گفت: طبق ابلاغ دستورالعملی از ائمه جماعات استان درخواست شود تا خطبه‌های نماز جمعه بیست و چهارم آبان ماه را به بیان رشادت‌های رزمندگان و تبیین نقش محوری امام در رهبری این عملیات اختصاص دهند.

رضوی نمایش برنامه‌هایی در این ارتباط با استفاده از تلویزیون‌های سطح شهر را برای انتقال بخشی از ارزش‌های آن به نسل‌ جوان موثر ارزیابی کرد و افزود: با برگزاری صبحگاه مشترک و یا همایش نیروهای مسلح نیز می‌توان نقش ارزنده نیروهای مردمی، سپاهی و ارتش را در این عملیات تبیین کرد.

وی بر لزوم همکاری گسترده‌تر صدا و سیمای استان و مهاباد برای پخش کلیپ‌های تصویری از وقایع مربوطه و نشان دادن نقش محوری امام، مقام معظم رهبری و شهیدان حماسه‌آفرین در پیروزی این عملیات تأکید کرد و افزود: اثربخشی پخش این برنامه‌ها از طریق صدا و سیما بسیار بیش‌تر از اجرای سایر برنامه‌ها می‌تواند باشد که در این راستا باید بر محتوای برنامه‌های آن بیش‌تر توجه شود.

رضوی اعزام مبلغین به مدارس و مراکز آموزشی برای تبیین ارزش‌های این عملیات را در انتقال مفاهیم آن به نسل‌های بعدی موثر دانست و گفت: با برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف در مراکز علمی و دانشگاهی، باید در راستای واکاوی نقش مقام معظم رهبری و شهید چمران در شکست محاصره سوسنگرد گام‌های موثری برداشت.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول