اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان

بانوان پاس همدان به دنبال جبران ناکامی‌های تیم اصلی

تیم فوتبال بانوان پاس همدان برای جبران شکست‌های تیم پاس اصلی به میدان می‎‌روند تا برد امروز برابر تیم هیئت سیستان و بلوچستان وضعیت خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود بخشند.

بانوان پاس همدان به دنبال جبران ناکامی‌های تیم اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در نهمین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور امروز و فردا 6 بازی در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم پاس باید از هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان پذیرایی کند.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان که با وجود تأخیر در شروع تمرینات و آخرین تیمی بودند که به لیگ برتری‌های امسال اضافه شدند نتایج خوبی را گرفته‌اند و با وجود امکانات کمی و بعد مسافت بین شهرهای میزبان موفق شده در سطح لیگ برتر فوتبال آبرو ورزش همدان باشند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان امسال، 12 تیم شامل فولاد نورد کوه سیرجان، آینده‌سازان میهن، ملوان بندر انزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، پاس همدان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال تهران، نگاردژ شیراز، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌ غربی و دلوار کشتی جنوب بوشهر حضور دارند و به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

مسابقات امسال هر چند که در هفته‌های اولیه با بی‌نظمی روبرو شد، اما توجه خوب کمیته بانوان فدراسیون فوتبال به این بازی‌ها باعث شده تا در هفته‌های اخیر به صورت با برنامه‌تر رقابت‌ها پیگیری شود.

در هفته قبل تیم فوتبال پاس همدان که با هدایت و سرمربی‌گری سکینه بیات آماده‌تر از گذشته شده‌اند، موفق شد در یک دیدار خارج از خانه و در شهر ارومیه تیم همیاری شهرداری آذربایجان‌ غربی را از پیش رو بردارد و با یک برد ارزشمند به همدان بازگردند.

در هفته نهم دختران فوتبالیست همدانی باید از تیم هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان پذیرایی کنند و این میزبانی و کسب سه امتیاز در خانه می‌تواند شرایط پاسی‌ها را در جدول بسیار بهتر از قبل کند.

تیم فوتبال پاس در هفته نهم با یک بازیکن محروم به نام الهام عباسی به مصاف حریف سیستانی خود می‌رود و عزم بازیکنان این تیم برای شکست قعرنشین جدول جزم شده است.

نداشتن امتیاز تیم میهمان قطعاً نباید تیم دست و پا بسته‌ای را پاسی‌ها تداعی کند و باید با اتکا به روال بازی و دوندگی دختران فوتبالیست همدانی برای کسب نتیجه و تفاضل گل بالا تمرکز خود را در زمین داشته باشند.

تیم فوتبال پاس همدان در مسابقات لیگ دسته یک بازی این هفته خود را برابر ایرانجوان بوشهر واگذار کرده و بانوان لیگ برتری این باشگاه برای جبران شکست تیم اصلی‌شان امروز محکوم به برد هستند تا طعم تلخ شکست تیم پاس از کام هواداران برود.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور، مسابقه بین پاس همدان و هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان را مائده جعفری (داور وسط)، الهام مهری و زهرا امدادی (کمک داور) و کبری مردانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که بهشید صادقی به عنوان ناظر بر کار داوری از سوی این کمیته انتخاب شده است.

تا پایان هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران تیم پاس همدان با کسب 12 امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم ایلام در رده ششم جدول قرار دارد و در مقابل تیم هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان بدون امتیاز قعرنشین جدول است.

مسابقه بین تیم‌های بانوان پاس همدان و هیئت سیستان و بلوچستان عصر امروز پنج‌شنبه 9 آبان ماه از ساعت 13:30 در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول