اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه پاس همدان خبر داد

درخشش بانوان پاس همدان با هت‌تریک مرضیه نیکخواه

سخنگوی باشگاه پاس همدان از پیروزی ارزشمند تیم فوتبال بانوان پاس همدان در هفته هشتم لیگ برتر خبر داد.

درخشش بانوان پاس همدان با هت‌تریک مرضیه نیکخواه

محمود کاتبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز چهارشنبه تیم پاس همدان در ارومیه به میدان رفت که در نهایت در یک بازی پرگل به برتری رسید.

وی افزود: در این مسابقه حساس تیم فوتبال بانوان پاس همدان به مصاف تیم همیاری شهرداری آذربایجان ‌غربی رفت که موفق شد با حساب چهار بر سه برابر میزبان خود به برتری برسد.

سخنگوی باشگاه پاس همدان اضافه کرد: در این دیدار پرگل، دختران فوتبالیست همدانی موفق شدند با هت‌تریک مرضیه نیکخواه که به تنهایی سه گل را برای تیمش به ثمر رساند و همچنین تک‌گل معصومه محمدگنجی چهار بر سه پیروز این میدان شوند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال بانوان پاس همدان در فصل فوتبالی امسال توانست با کسب چهار پیروزی و سه شکست و بدون تساوی شرایط خوبی را در جدول رده‌بندی گروه داشته باشد.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان با کسب این سه امتیاز شیرین جمع امتیازات خود را به عدد12 رساند و موفق شد با یک پله صعود به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود کند.

در چارچوب هفته نهم این مسابقات پنج‌شنبه 9 آبان ماه تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه شهید مفتح از تیم هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول