اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ابراز انزجار از توطئه‌های استکبار جهانی

شعار «مرگ بر آمریکا» در صحن شورای شیراز طنین‌انداز شد

به منظور اعلام حمایت از راهپیمایی پرشور مردم و ابراز انزجار از استکبار جهانی، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

شعار «مرگ بر آمریکا» در صحن شورای شیراز طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس شورای اسلامی این شهر عصر امروز در دوازدهمین جلسه عادی شورا اظهار داشت: 13 آبان محوریت انقلاب در جهان را رقم زد و خداوند در پی این اقدام عزت، حرمت و ابهت را نصیب ملت ایران کرد.

غلام‌مهدی حقدل افزود: تسخیر لانه جاسوسی ابهت نظام استکبار را شکست و یکه‌تازی آمریکا در جهان را پایان داد.

وی ادامه داد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری روحیه انقلابی را در آزادگان و مسلمانان جهان زنده و شوری دوباره در بیداری اسلامی ایجاد کرد.

حقدل در ادامه با اشاره به اقدامات استاندار فارس در مدت تصدی این مسئولیت، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که استاندار فارس مشی موفقی را در پیش گرفته و مسائل سیاسی را در اقدامات خود وارد نکرده‌ است.

عدم برگزیدن نیروهای افراطی دیگر موردی بود که حقدل به آن اشاره و اضافه کرد: عدم استفاده از نیروهای افراطی هر دو جناح توسط استاندار فارس و تعامل مثبت با شوراهای اسلامی جای قدردانی دارد.

وی خواستار آن شد که استاندار اجازه ندهد در سطوح مدیریتی از نیروهای بازنشسته استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: جوانان پرشور، متعهد، متخصص، مومن و انقلابی در این استان به اندازه کافی وجود دارند و نیازی به بازگرداندن افراد بازنشسته برای تصدی مدیریت‌ها وجود ندارد.

وی در ادامه از انتخاب زهرا یقطین به سمت مدیر روابط عمومی شورای شیراز خبر داد.

دیگر عضو شورا که پس از حقدل به بیان نطق پیش از دستور پرداخت، گفت: سخنان مقام معظم رهبری شفاف بود و ایشان از هیئت مذاکره‌کننده حمایت کردند.

محمدرضا هاجری افزود: در این مدت توهین‌هایی توسط برخی از اعضای 1+5 به نظام و مردم ایران شد از آن جمله اینکه ایرانیان فریبکار هستند و در «دی ان ای» آنان ژن حیله‌گری وجود دارد.

وی تصریح کرد: ما نماینده مردم هستیم و به نمایندگی از آنان انزجار خود را از این سخنان بیان کرده و یکصدا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم.

در ادامه این سخنان با میدان‌داری سعید سیف دیگر عضو شورا، اعضای شورای شهر شیراز با مشت گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول