اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌‏دهد

شرکت 770 تکواندوکار استان تهران در آزمون ارتقای رده کمربند

مسئول کمیته آزمون هیئت تکواندوی استان تهران گفت: آزمون دوره 217 ارتقای رده کمربند قرمز تا دان دو در بخش آقایان با حضور 770 تکواندوکار برگزار شد.

شرکت 770 تکواندوکار استان تهران در آزمون ارتقای رده کمربند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، جواد دستجردی بیان کرد: آزمون دوره 217 ارتقای رده کمربند قرمز تا دان دو آقایان با حضور 770 تکواندوکار از سراسر استان تهران برگزار شد.

وی در ادامه گفت: آزمون دوره 217 قرمز تا دان دو به طور همزمان، در سالن آزادگان شهرستان رباط کریم و در سالن شهید رضوی شهرستان شهریار برگزار شد.

دستجردی در خصوص آزمون‎های شهریار و رباط کریم اظهار داشت: 221 تکواندوکار در سالن شهید رضوی با حضور غلامرضا عزیزی، احمد خدائی، مصطفی تقوی‎گودرزی‎براری، احد کیومهربخشایش، نوید قربانپور و خشایار نیکخو به عنوان ممتحن برگزار شد و در 134 هنرجو رباط کریمی زیر نظر اصغر فتحی، مرتضی صدفیان، جمشید سیدی، محمد هداوندحیدری به عنوان ممتحن برای ارتقای رده کمربند خود از قرمز تا دان دو آزمون دادند.

مسئول کمیته آزمون هیئت تکواندوی استان تهران در ادامه گفت: آزمون دوره 217 استان تهران، بر اساس هماهنگی و برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته، به منظور ارائه خدمات بهتر، تسریع در امر آزمون و رفاه آزمون‎دهندگان، این دوره از آزمون به مدت دو روز برگزار شد.

دستجردی گفت: آزمون آبی به قرمز با حضور 210 تکواندوکار در خانه تکواندوی استان تهران برگزار شد که مجید قربانپور، مصطفی گودرزی‎تقوی، قدرت‎الله کردبچه، محمد محلوجی، مهدی هومن‎صدر به عنوان ممتحن در سالن حضور داشتند.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‎ریزی صورت گرفته، آزمون دان یک به دو (پوم یک و دو) با حضور 235 نفر برگزار شد و محمد کرمی، رحیم صفائی، لقمان کشاورز، حسین‎علی نعیمی، احمد خمیس‎آبادی، نوید قربانپور به عنوان ممتحن رسول متینی‎فر ناظر فدراسیون در سالن حضور داشتند.

مسئول کمیته آزمون هیئت تکواندوی استان تهران در خصوص سطح آزمون‎های دوره 217 گفت: بیش از یک هزار و 200 تکواندوکار در دو بخش بانوان و آقایان در آزمون دوره 217 حضور داشتند که خوشبختانه از سطح فنی و تکنیکی مطلوبی به سر می‎بردند و نسبت به ادوار گذشته شاهد آزمون‎های با کیفیت‎تر بودیم که امیدواریم این روند در آزمون‎های بعدی نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری دو آزمون تا پایان سال 92 در دی و بهمن ماه در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان و مربیان حوزه‎ها و شهرستا‎ن‎ها همکاری لازم را جهت برگزاری مطلوب آزمون‎ها دوره 218 و 219 داشته باشند و جا دارد در پایان از زهرا زمانی (شهر قدس)، فاطمه ترکاشوند (جنوب شرق)، مژده عقیلی (شهریار) و خشایار نیکخو (شمال شرق) جهت همکاری خوب و ارسال مدارک در زمان مقرر تشکر کنم.

انتهای پیام/2568/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول