اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خانه تکواندوی استان تهران

کمیته استعدادیابی و نخبه‎پروری تکواندوی استان تهران تشکیل می‎شود

نخستین جلسه کمیته استعدادیابی و نخبه‎پروری استان تهران با حضور مسئولان و مربیان استان تهران تشکیل می‌شود.

کمیته استعدادیابی و نخبه‎پروری تکواندوی استان تهران تشکیل می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، جلسه کمیته استعدادیابی و نخبه‎پروری با حضور مسئولان هیئت تکواندوی استان تهران، تعدادی از کمیته‎ها و مربیان قهرمان‎پرور در دو بخش بانوان و آقایان در محل خانه تکواندوی استان تهران برگزار می‎شود.

این جلسه به منظور، تصویب موارد قابل انجام توسط پایگاه‎های استعدادیابی و شناسایی مربیان جهت پایگاه‎های قهرمان‎پروری هیئت تکواندوی استان تهران است.

برگزاری همایش پیاده‎روی در رودهن

همایش پیاده‎روی همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رودهن، در این همایش که بیش از 250 نفر در آن شرکت داشتند، معاونان، مدیران، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در دو مسیر ساختمان اداری تا مقبره شهید گمنام و سالن تربیت بدنی مجتمع را پیمودند.

در این مراسم، معاون دانشجویی واحد رودهن ضمن تشکر از فعالیت‎های فوق برنامه ورزشی اداره تربیت بدنی و به مناسبت کسب رتبه نمونه این اداره در منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد و گفت: این واحد به دلیل پتانسیل بالای اداره تربیت بدنی آمادگی میزبانی کلیه رشته‎های ورزشی در سطح دانشگاه را دارد.

در ادامه مراسم، از تیم‎های برتر ورزشی که در مسابقات منطقه و سراسری مقام‎هایی کسب کرده بودند، تجلیل شد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در این مراسم گفت: این مراسم همه ساله در هفته تربیت بدنی برگزار می‎شود و هدف از انجام این حرکت، بزرگداشت این هفته و اعلام آمادگی جهت برگزاری مسابقات داخلی، منطقه و سراسری به نحو احسن است.

بهرام صالح‎نیا اظهار داشت: از آنجایی که ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است می‎توان در این راستا حرکت کرد و به ورزش قهرمانی نیز رسید.

انتهای پیام/2568/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول