اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

تکواندوکار قمی نایب قهرمان انتخابی تیم ملی تکواندو شد

تکواندوکار قمی در مسابقات انتخابی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی تکواندو 2014 چین تایپه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

تکواندوکار قمی نایب قهرمان انتخابی تیم ملی تکواندو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت تکواندوکاران مدعی از استان‌های مختلف کشور در مسابقات انتخابی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی سال 2014 جهان در حالی پایان یافت که تکواندوکار قمی وزن هشتم در جدال با حریفان خود از استان‌های مختلف به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

این تکواندوکار محسن جباری است که در وزن هشتم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان با حریفان خود به رقابت پرداختند و سرانجام توانست به دیدار نهایی راه یابد اما در تلاش برای کسب عنوان نخست به دانیال صالحی مهر از مازندران باخت و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد، ضمن اینکه در این وزن محمدباقر جزینی از تیم تهران به مقام سوم نائل شد.

در حالی که در ماه‌های اخیر رقابت‌های لیگ‌های تکواندو قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی پایه با حضور تیم‌های مختلف از سراسر کشور در حال برگزاری است، تکواندوکاران آینده‌دار قمی در لیگ برتر نوجوانان تکواندو باشگاه‌های کشور به خوبی از رقابت با حریفان مقتدر خود آبدیده و با تجربه شده و در انتخابی تیم ملی نوجوانان حضور یافتند.

در واقع رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان آینده‌سازان المپیک، فرصت بسیار خوبی بود تا مربیان تیم‌ اعزامی هیئت تکواندو قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی، نفرات زبده و آماده تکواندو قم را شناسایی کرده و به این پیکارها بفرستد.

این در حالی است که تکواندو کشورمان علاوه بر تمام رقابت‌های مهمی که در داخل و خارج از کشور پیش رو دارد، در مدت سه روز شاهد جدال نوجوانان مدعی عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی سال آینده میلادی در شیاپچانگ انتخابی بود.

به منظور انتخاب نفرات برتر با هدف اعزام تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان کشورمان به مسابقات جهانی 2014 قرار است یک دوره رقابت‌های انتخابی برگزار شود و در آن جمعی از برترین‌های تکواندو ایران در رده سنی نوجوانان برای به دست آوردن مجوز همراهی تیم ملی در پیکارهای جهانی به میدان رفتند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان به منظور معرفی برترین نفرات برای حضور در مسابقات جهانی نوجوانان 2014 به میزبانی کشور چین تایپه،‌ در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود اما ابتدا رقابت‌های بخش پسران به انجام رسید و رهاورد تیم اعزامی هیئت تکواندو قم به این مسابقات یک نشان برنز علی بختیاری در وزن ششم و مدال نقره محسن جباری در وزن هشتم بود تا هر دو تکواندوکار به مرحله دوم انتخابی تیم ملی راه یابند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول