اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی خردسالان انجام شد

معرفی قهرمانان تکواندوی شمال شرق استان تهران

مسابقات آزاد تکواندو در رده سنی خردسالان پسر به میزبانی هیئت تکواندوی حوزه شمال شرق استان تهران برگزار شد و برگزیدگان آن، امروز معرفی و تجلیل شدند.

معرفی قهرمانان تکواندوی شمال شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، به مناسبت هفته تربیت بدنی، یک دوره مسابقات آزاد تکواندو در رده سنی خردسالان پسر با حضور 53 تکواندوکار در سالن ورزشی دیهیم برگزار شد.

طی آن، نفرات برتر اوزان ده‎گانه به نام های ابوالفضل نظری، سبحان بیات، ایمان کریمی، حسین صمدی، مهدی مردانی، پارسا آذین، ارسلان مشاک، محمدرضا مصطفایی، علیرضا محمدزاده و محمدحسین گنجعلی معرفی شدند.

آغاز چهارمین دوره مسابقات لیگ تکواندوی پاکدشت

استارت چهارمین دوره رقابت‎های لیگ باشگاه‎های شهرستان پاکدشت در دو رده سنی خردسالان و نونهالان پسر زده می‎شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز دانش‎آموز، چهارمین دوره مسابقات لیگ باشگاه‎های شهرستان پاکدشت در دو رده سنی خردسالان و نونهالان تحت عنوان جام «غنچه‎ها» و «شکوفه‎ها» در بخش پسران با برگزاری دیدارهای هفته نخست در سالن یک هزار و 200 نفری پاکدشت آغاز می‎شود.

در این دوره از رقابت‎ها، 11 تیم در رده سنی خردسالان (امیر الف و ب، فرهنگ پارس الف و ب، مهر، سیرجانی، رعد، موبایل سعید، جوان، بهزاد و باشگاه سعید) و هشت تیم در رده سنی نونهالان (امیر الف و ب، جوان، موبایل سعید، سیرجانی، شهدای قیام‌دشت، بهزاد و رعد) برای کسب جایگاه قهرمانی به مصاف یکدیگر می‎روند.

هوگوپوشان خردسال و نونهال پاکدشت بر روی دو شیابچانگ سالن ورزشی یک هزار و 200 نفری برای کسب بهترین جایگاه به رقابت می‎پردازند.

گفتنی است؛ مسئولیت برگزاری چهارمین دوره مسابقات لیگ باشگاه‎های پاکدشت بر عهده علی مومنی است.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول