اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فیض‌الله نفجم سکان‌دار تکواندو مازندران شد

فیض‌الله نفجم با انصراف شش کاندیدا پست ریاست هیئت تکواندو مازندران، برای چهار سال دیگر سکان‌دار هیئت تکواندو استان شد.

فیض‌الله نفجم سکان‌دار تکواندو مازندران شد

به گزارش فارس از شهرستان ساری، مجمع عمومی هیئت تکواندو مازندران بالاخره پس از حدود یک‌سال بلاتکلیفی برای انتخاب رئیس این هیئت با حضور سید محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان، هاشم جمشیدپناه و سید محمدتقی علوی از معاونان اداره کل ورزش و جوانان و اعضا مجمع در سالن کنفرانس هتل بادله ساری برگزار شد، در نهایت با انصراف هر 6 کاندیدا فیض‌الله نفجم به عنوان تنها کاندیدا و بدون رقیب از 19 رای ماخوذه با کسب 18 رای به مدت چهار سال دیگر بار دیگر هدایت تکواندو مازندران را با رای اعتماد اعضا به دست آورد.

این مجمع در حالی در ساری برگزار شد که هفت نفر در فراخوان سومی که برای کاندیداها در نظر گرفتند برای مجمع هیئت تکواندو مازندران ثبت‌نام کردند.

با توجه به بلاتکلیفی یک ساله این هیئت و حضور هفت کاندیدا ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران و پیشکسوتان تکواندو فکر می‌کردند یکی از هیجانی‌ترین مجمع هیئت‌ها را در استان شاهد باشیم  و یا لااقل بین نفجم و پارساراد رقابت سخت و نفس‌گیر برای ریاست هیئت باشیم که این طور نشد و نفجم در نهایت به عنوان تنها کاندیدا برای دومین بار متوالی سکان‌دار هیئت تکواندو استان شد.

آقایان غلامرضا پارساراد، محمدحسن امینی، محمدرضا طالبی، داریوش کلایی، قباد لطیفی و نصرالله نصیری‌نژاد با ثبت‌نام در گروه توسعه ورزش قهرمانی مازندران به عنوان رقیب فیض‌الله نفجم محسوب می‌شدند که هر 6 نفر با توجه به تائید صلاحیت این کاندیدا قبل از رای‌گیری انصراف خود را به رئیس مجمع اعلام کردند و در نهایت اعضا مجمع که تنها فیض‌الله نفجم را به عنوان تنها کاندیدا این پست می‌دید، به وی رای اعتماد دادند.

قبل از اینکه اینکه اعضا  مجمع به ارائه برنامه چهار ساله خود بپردازند، آقایان محمدرضا طالبی، قباد لطیفی، نصرالله نصیری‌نژاد و داریوش کلایی به عنوان چهار کاندیدا به نفع فیض‌الله نفجم کناره‌گیری کردند و پس از انصراف این چهار نفر، قبل از رای گیری اعضا مجمع نیز محمدحسن امینی و غلامرضا پارساراد نیز انصراف دادند تا اینکه فیض‌الله نفجم برای به دست آوردن این پست بدون هیچ مشکل و رقیبی با 18 رای رئیس تکواندو مازندران بماند.

به گزارش فارس،با توجه به اینکه فیض‌الله نفجم در اواخر سال 86 رئیس تکواندو مازندران شده بود و مدت چهار ساله وی در سال اواخر سال 90 به اتمام رسیده بود، حدود یک سال سید محمدتقی علوی با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان سرپرست اداره هیئت تکواندو مازندران را بر عهده داشت که  در این مدت به نتایج قابل قبولی رسید بود.

از نکات قابل توجه مجمع تکواندو اینکه، این مجمع برای نخستین‌بار در استان برای انتخاب رئیس هیئت خود در شب برگزار شد.

انتهای پیام/86005/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول