اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم تکواندو ذوب‌آهن اصفهان:

قهرمان نیم‌فصل لیگ تکواندو می‌شویم

سرپرست تیم تکواندو ذوب‌آهن اصفهان گفت: در صورتی‌ که موفق به شکست هیئت کرمانشاه شویم، قهرمان نیم‌فصل می‌شویم.

قهرمان نیم‌فصل لیگ تکواندو می‌شویم

جواد ابن‌یمین امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به لیگ نوجوانان تکواندوی کشور اظهار کرد: در حال حاضر تیم نوجوانان تکواندو  ذوب‌آهن با اقتدار در صدر جدول قرار دارد.

وی با بیان اینکه در هفته ششم یک بازی بسیار سخت با تیم هیئت تکواندو تهران برگزار کردیم که خوشبختانه با نتیجه شش بر چهار موفق به شکست این تیم شدیم، ادامه داد: در بازی دوممان نیز با تیم مناطق نفت‌خیز جنوب با توجه به آسیب‌دیدگی یکی از بازیکنانمان توانستیم این تیم را شکست داده و در مجموع با 16 امتیاز تا پایان هفته هفتم در صدر جدول رقابت‌های لیگ تکواندو کشور قرار داریم.

سرپرست تیم تکواندو ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: پس از تیم ما، مناطق نفت‌خیز جنوب و یاری با 12 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند.

وی با بیان اینکه مربی ما آقای سعید رمضانی به عنوان بهترین مربی هفته و علی سبزواری، رضا اورنگی، محمدجواد وحید و علی جباری به عنوان نفرات برتر وزن‌های خودشان در رنکینگ کشوری قرار گرفتند، اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت تکواندو استان در اختیار ما قرار دارد.

ابن‌یمین تاکید کرد: تعدادی را به عنوان نفرات کمکی از استان‌های دیگر نیز به خدمت گرفته‌ایم، اما 80 درصد تکواندوکاران اصفهانی به میدان می‌روند.

وی به هفته پایانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ دسته یک تکواندو نوجوانان اشاره کرد و افزود: در هفته پایانی که در تاریخ 16آبان‌ ماه در کرج برگزار می‌شود با تیم هیئت کرمانشاه مسابقه داریم که در حال حاضر این تیم نیز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورتی‌که موفق به شکست این تیم شویم قهرمان نیم‌فصل می‌شویم.

سرپرست تیم تکواندو ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم حمایت‌ها از ما بیشتر شود تا باز‌ هم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول