اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران:

شعار مرگ بر آمریکا تا وقتی که ایران به حقوقش نرسد، ادامه دارد

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: تا وقتی که ملت ایران به حقوقش نرسد شعار مرگ بر آمریکا در کشور ادامه دارد و 13 آبان باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

شعار مرگ بر آمریکا تا وقتی که ایران به حقوقش نرسد، ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در جمع راهپیمایان قزوینی که به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در خیابان شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز شعار مرگ بر آمریکا با توجه به سیاست‌های استکباری سر داده می‌شود و مردم ایران با قدرت در برابر زیاده‌خواهی دنیای استکباری ایستادند و سر خم نمی‌کنند.

وی افزود: مردم ایران در هر برهه‌ای شعار مرگ بر آمریکا را بر سر زبان آورده‌اند و تا زمانی که این کشور گذشته خود را جبران نکند این شعار را ادامه می‌دهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا که بر زبان ملت ایران جاری می‌شود واکنشی در برابر عملکردهای توطئه‌گرانه آمریکایی‌ها است که از درون آنها می‌جوشد.

ابراهیمی ادامه داد: تا وقتی که ملت ایران به حقوقش نرسد شعار مرگ بر آمریکا در کشور ادامه دارد و 13 آبان باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود. راهپیمایی 13 آبان با صلابت و اقتداری بیشتر از گذشته در کشور برگزار می‌شود و مردم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را کوبنده‌تر از قبل سر می‌دهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره حوادث 13 آبان سال 58 تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان و دانش‌آموزان ایرانی را پایان سال‌ها رذالت‌ها و توطئه‌های آمریکا در ایران دانست، بیان کرد: امروز همه متوجه شده‌اند که آمریکا در هر کشوری سفارتخانه دارد جاسوسی می‌کند و آنچه در 13 آبان در ایران رخ داد نشان‌دهنده هوشیاری ملت با بصیرت بوده است.

ابراهیمی ضمن محکوم کردن سیاست‌های آمریکا در جهان ابراز داشت: مردم ایران درس ایستادگی و شجاعت را از امام حسین (ع) و عاشورا آموخته‌اند و هرگز زیر بار ذلت و خواری نمی‌روند.

وی بیان کرد: عظمت، آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ستیز با آمریکاست و آنها که ناآگاهانه یا آگاهانه می‌خواهند حل مشکلات و عزت را به مذاکره با استکبار مربوط کنند باید بداند در اشتباه هستند و ما با آمریکا تا زمانی که اصلاح نشود مبارزه می‌کنیم.

ابراهیمی با انتقاد از کسانی که حل مشکلات را به مذاکره با آمریکا پیوند زده‌اند، گفت: کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه فکر می‌کند با مذاکره می‌توان مشکلات کشور را حل کرد در اشتباهند و باید بدانند تنها با اتکا به توانمندی‌های داخلی می‌توان بر مشکلات پیروز شد.

ابراهیمی بیان کرد: هنوز آثاری از اصلاح شدن آمریکا و دولت این کشور دیده نمی‌شود بنابر این سرنوشت ما با آمریکا گره نمی‌خورد و ملت ایران هرگز اعمال زشت این دولت در 28 مرداد، کودتای نوژه، تحریم‌های ظالمانه، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب را فراموش نمی‌کنند.

این مسئول متذکر شد: امروز ایران اسلامی به برکت دشمنی با آمریکا پرچمی را در جهان برافراشته که جهان اسلام را تحت تأثیر خود قرار داده است و نه تنها مسلمانان بلکه مستضعفان و همه کسانی که حقوقشان در آمریکا هم تضییع شده با به راه انداختن جنبش وال استریت پرچم مبارزه با استکبار را بلند کرده‌اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران تصریح کرد: وقتی ملت ما در دشمنی با آمریکا نتیجه گرفته و دستاوردهای مهمی داشته است دیگر کشورها هم با الگوبرداری از ایران در مسیر تحول قرار گرفته‌اند و بیدار شدند و انقلاب اسلامی به خوبی صادر شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: اگر امروز آمریکا از مذاکره صحبت می‌کند به دلیل استیصال و درماندگی است که راهی برای ادامه حیات خود ندارد و مجبور شده با ایران سر میز مذاکره بنشیند.سیاست‌های غلط آمریکا در عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین موجب شده تا با قبول شکست مفتضحانه از این مناطق خارج شود و کشوری مانند عراق که زمانی پایگاه آمریکا بود امروز یار و یاور ایران شده و در سایر مناطق هم جایگاه کشورمان برای غرب نگران‌کننده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان انقلابی مستکبر ستیز و ظلم‌ستیز مطرح است و ملت ما با همه وجود در برابر دشمن ایستاده و زبانزد دیگران شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته همواره با درک درست از چهره واقعی آمریکا مسئله بی‌اعتمادی، خوی استکباری، خودخواهی، دیکتاتوری، ظلم و ستم این رژیم را در فرازهای بیانات خود مطرح کرده‌اند تا ملت‌ها آگاه شوند و هیچ موردی از اعتماد در این رهنمودها دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: مقام عظمای ولایت در نگاه نرمش قهرمانانه هم که اذن مذاکره در شرایطی را صادر کردند نیز هیچ امید و اعتمادی را به این دولت مطرح نکردند و با اعتماد به تیم مذاکره‌کننده شرایط را تبیین کردند تا دولت و ملت بر روی توانمندی داخلی برای حل مشکلات حساب باز کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: در تحریم‌های اقتصادی دشمنان به دستاوردهایی رسیده‌ایم که امروز آمریکا در برابر ما عاجز شده و دستیابی به تکنولوژی غنی‌سازی تا 20 درصد موفقیت بزرگی است که غربی‌ها را نگران کرده است زیرا هر کشوری تا این مرحله پیش برود می‌تواند سایر مراحل را نیز طی کند که افتخارآمیز است.

این مسئول اظهار داشت: اگر امروز از خط مقدم نبرد در سوریه و لبنان حمایت می‌کنیم توان حمایت را داریم و با اقتدار در مسیر حل مشکلات منطقه هم تأثیرگذار هستیم و تعیین‌کننده‌ایم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران ابراز داشت: امروز دیگر هیمنه و هیاهو و رعد و برق دشمن از بین رفته است و در منطقه هم پرچمی به عظمت ایران اسلامی وجود ندارد و افتخار داریم که با داشتن رهبری حکیم، دانا، هوشیار، آینده‌نگر و مدبر که در جهان بی‌نظیر است قادریم با صلابت در مسیر حق حرکت کرده و الگوی دیگران هم باشیم.

وی عنوان کرد: امروز دیگر ایران اسلامی تنها نیست و در همه نقاط جهان طرفدار دارد و پرچم حسینی در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز درآمده است و ایران مرکز هدایت و رهبری جهان شده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: آینده ایران اسلامی با داشتن جوانان اندیشمند و چهار میلیون دانشجو درخشان است و با تبعیت از رهبری در مسیر ارزش‌ها حرکت می‌کند.

ابراهیمی ادامه داد: در آینده نزدیک غرب به سرنوشت شرق دچار می‌شود و فساد اخلاقی، بحران اقتصادی و اختلاف میان دولتمردانش مشکل ساز شده و چهره واقعی آن را بر ملت‌ها آشکار می‌کند.امروز جمهوری اسلامی ایران با صدور انقلاب اسلامی مرتفع‌ترین قله‌های جهان را در فتح کرده و بیداری اسلامی تحت تأثیر همین انقلاب تمام جهان را تحت تأثیر قرار داده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: جمهوری اسلامی در حال حاضر از لحاظ دفاعی و نظامی دارای قدرت بازدارنده و دفاعی فوق‌العاده‌ای شده و ارتش آن به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده است که دشمنان حتی اجازه کج نگاه کردن به آن را ندارند.

ابراهیمی با اشاره به شکست‌‌های پی در پی آمریکا در حمله به عراق، افغانستان و لبنان اضافه کرد: در حال حاضر نیز اشتیاق و استقبال این کشور از مذاکره با ایران نشان‌دهنده احتیاج و استیصال آن‌هاست و راه دیگری برای آنها باقی نمانده است.

وی با اشاره به موضع مقام معظم رهبری در باب مذاکرات با آمریکا خاطرنشان کرد: ایشان در هیچ نکته‌ای از مواضع خود کوتاه نیامده و در همه موارد بدون استثنا مسأله بی‌اعتمادی، استکباری، خودخواهی، دیکتاتوری و ظالمانه و ستمگری آمریکا به وضوح دیده می‌شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری روز گذشته هم در تکرار مواضع قبلی خود فرمودند که امیدی به نتیجه رسیدن مذاکرات ندارند، خاطرنشان کرد: اما به هر حال باید مذاکرات ادامه یابد که از دو حال خارج نیست یا به نتیجه می‌رسد که مطلوب است اما اگر به نتیجه نرسید ملت ما نیز از مواضع خود دست بر نمی‌دارد و در 13 آبان همچون گذشته بلکه کوبنده‌تر از قبل مرگ بر آمریکا را سر می‌دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها مورد حمایت ما است، افزود: جمهوری اسلامی درباره مشکلات سوریه دیپلماسی را بهترین راه حل می‌داند اما آمریکایی‌ها در مقابل به گزینه نظامی نظر دارند که تاکنون موفق نبوده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران پیاده کردن احکام اسلام در جهان و خدمت به بندگان ضعیف خداوند را دو هدف اصلی مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروز این اهرم به دست مسلمان ایران است و در این راه ما تنها نبوده و در سرتاسر جهان نیروهایی داریم.

ابراهیمی ادامه داد: امروز لبنان، سوریه، بخش‌هایی از مصر و سودان همراه ما است و در هر کجای عالم پرچم حسینی و علوی برافراشته شده شعارهای انقلاب اسلامی سر داده می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت فساد اقتصادی، اخلاقی و اعتقادی در غرب عنوان کرد: آن روز که لانه جاسوسی این کشور به دست جوانان ایرانی اشغال شد بسیاری از کشورها مخالفت خود را با این اقدام ملت ایران ابراز کردند اما امروز به جهانیان ثابت شده است که در هر کشوری که این شیطان بزرگ سفارت خانه دارد جاسوس خانه آن نیز برپاست.

ابراهیمی با اشاره به آثار اضمحلال و نابودی این کشور ادامه داد: ملت ایران نیز این اضمحلال و نابودی را با شعار مرگ بر آمریکا استمرار می‌بخشد.

انتهای پیام/77002/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول