اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تهران:

استفاده از تفاسیر و آیات قرآن کریم در تمام ایام ماه محرم ضروری است

امام جمعه موقت تهران گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مخاطبان ما در ایام محرم نوجوانان و جوانان هستند لذا مبلغان استفاده از تفاسیر و آیات قرآن کریم را در تمام این ایام در دستور کار خود قرار دهند.

استفاده از تفاسیر و آیات قرآن کریم در تمام ایام ماه محرم ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی بعد از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان البرز اظهار داشت: بیان واقعیات قیام عاشورا برای نسل امروز یکی از محوری‌ترین اقداماتی باشد که مبلغان در ایام محرم باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی ادامه داد: البته تبلیغ دین تنها نباید به این ماه اختصاص یابد،‌ اما با توجه به اینکه در ماه محرم و صفر مبلغان فرصت‌های بسیاری را دارند لذا این مهم باید کیفی‌تر و اثرگذارتر انجام شود.

خاتمی با بیان اینکه دهه محرم فقط ظرف بیان تاریخ نهضت عاشورا نیست، افزود: همه ابعاد مورد نیاز دین باید گفته شود لذا نهضت عاشورا دانش‌نامه دین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: پاسخ به سئوالات و شبهات دینی جوانان نیز یکی از مهمترین وظایف مبلغان است لذا این افراد باید با آرامش سئوالات اخلاقی، احکام، اعتقادی و سیاسی افراد را پاسخگو باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به گسترش وجود ماهواره‌ها در منازل گفت: متأسفانه وجود این وسیله سبب القای برخی از شبهات شده است لذا مبلغان ما وظیفه دارند در جلسات وعظ خود شبهات را از ذهن تمام اقشار به ویژه جوانان و نوجوانان دور کنند.

انتهای پیام/2302/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول