اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز 13 آبان

زنگ استکبارستیزی در مدارس بشرویه به صدا در آمد

همزمان با روز 13 آبان و روز ملی استکبار ستیزی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بشرویه زنگ استکبار ستیزی در مدارس سطح این شهرستان به صدا درآمد.

زنگ استکبارستیزی در مدارس بشرویه به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، امام جمعه بشرویه صبح امروز در جمع دانش‎آموزان شهرستان بشرویه اظهار داشت: بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران صبر و استقامت زیادی در برابر توطئه‎های استکبار جهانی نشان داده‎اند.

حجت‎الاسلام محمد شمس‎الدین ادامه داد: امروز ما به واسطه همین بصیرت، استقامت و بردباری مردم ایران در مقابل استکبار و هوادارانش پیروز میدان هستیم.

وی متذکر شد: امروز که با عنوان روز استکبار ستیزی نام‎گذاری شده است نوجوانان و جوانان ما در سراسر کشور از استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام برائت می‎کنند.

امام جمعه بشرویه تاکید کرد: امروز شعار مرگ بر امریکا در خون مردم مسلمان ایران می‎جوشد و این فریاد به گوش همه جهانیان خواهد رسید.

شمس الدین تصریح کرد: افرادی که داعیه مسلمان بودن دارند هرگز نباید دست دوستی به سمت آمریکا دراز کنند زیرا جنایات دولت آمریکا علیه جوامع اسلامی قابل بخشش نیست.

انتهای پیام/69006/ق10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول