اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ استکبارستیزی در ورامین به صدا در آمد

زنگ استکبارستیزی در مدرسه منتظرین شاهد ورامین به صدا درآمد.

زنگ استکبارستیزی در ورامین به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش زنگ مرگ بر آمریکا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد 13 آبان شهرستان‌های استان تهران، مسئولان و روسای ادارات شهرستان ورامین و نیز جمع کثیری از دانش‌آموزان در مدرسه منتظرین شاهد نواخته شد.

در این مراسم ابتدا مجتبی عرب عامری مدیر آموزش و پرورش ورامین طی سخنانی ضمن برشمردن اقدامات مدیریت آموزش و پرورش برای گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز 13 آبان گفت: فردا روز «مرگ بر امریکا» است و این شعار بار دیگر در آسمان کشورمان طنین‌انداز می‌شود.

وی تصریح کرد: ملت ما وعده‌های دروغین مسئولان امریکایی را نمی‌پذیرند، ما مذاکره دولت بر مبنای احترام متقابل را می‌پذیریم اما در عین حال فریاد مرگ بر امریکا را نیز سر خواهیم داد.

عرب عامری 13 آبان را نماد استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و استقلال‌خواهی ملت ایران دانست و افزود: هدف عمده کمیته دانش‌آموزی، آشنایی دانش‌آموزان با یوم‌الله 13 آبان، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دانش‌آموز، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حفظ روحیه افتخار و سربلندی هشت سال دفاع مقدس و الگو‌پردازی برای نسل جوان و ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیج دانش‌آموزی در عرصه‌های مختلف به ویژه ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ورامین یادآور شد: باید ستاد 13 آبان متشکل از ادارات و تشکل‌های مردمی زمینه حضور حداکثری مردم در حماسه 13 آبان را فراهم و بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کنند، شعار مرگ بر آمریکا به طور قطع دولت را در چانه‌زنی‌های سیاسی یاری خواهد کرد و مسئولان کشور با اطمینان بهتری بر سر میز مذاکره حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول