اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران:

روحیه استکبارستیزی مردم ایران همه‌گیر شد

نماینده ولی فقیه و نماینده عالی دولت در مازندران در پیامی به مناسبت 13 آبان اعلام کردند: روحیه‌ استکبار ستیزی مردم ایران همه ملت‌های عدالت خواه و حق طلب را بیدار کرد.

روحیه استکبارستیزی مردم ایران همه‌گیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران پیام مشترکی به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است، 13 آبان ماه یکی از روزهای خاطره‌انگیز و غرورآفرین تاریخ انقلاب اسلامی است و  اهمیت این روز بزرگ تاریخی از آن جهت است که روح استکبار ستیزی را در کالبد ملت‌های جهان زنده می‌کند.

در ادامه این پیام بیان شد: 13 آبان ماه برای ملت سربلند ایران، روز تجلی وحدت ملی، همدلی و همبستگی است.

 در ادامه این پیام خاطر نشان شد: 13 آبان ماه که به حق، نام روز ملی مبارزه با استکبار را بر پیشانی خود دارد، تداعی کننده سه رخداد سرنوشت ساز تاریخی،تبعید حضرت امام (ره)، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه‌ی جاسوسی است.

 مسئولان ارشد استان مازندران در ادامه این پیام بیان داشتند: در 13 آبان ماه که منجر به تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام شد، امام(ره) در تعبیری باشکوه از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

در ادامه این پیام عنوان شد: یوم‌الله 13 آبان ماه، روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان، روز مبارزه با زشتی‌ها و پلشتی‌ها و روز صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان است.

طبرسی و فلاح در ادامه اعلام کردند: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان حضرت امام خمینی (ره) و زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای روحیه‌ی استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را بیدار کرد.

مسئولان ارشد مازندران در ادامه این پیام خطاب به مردم مازندران بیان داشتند: عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان مازندران که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذاشتند در 13 آبان ماه نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی این روز تاریخی و

دوران ساز  بار دیگر با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/86004/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول