اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانه کارگر آذربایجان‌شرقی در بیانیه‌ای

حضور کارگران در‌ جبهه استکبار‌ستیزی هیچ‌گاه کمرنگ نخواهد شد

خانه کارگر آذربایجان‌شرقی امروز در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوادث 13 آبان اعلام کرد: حضور کارگران در‌ جبهه استکبار‌ستیزی هیچ‌گاه کمرنگ نخواهد شد.

حضور کارگران در‌ جبهه استکبار‌ستیزی هیچ‌گاه کمرنگ نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این پیام آمده است: سیزدهم آبان همچنان روز حماسه است، روزی که یادآور نقطه عطف انقلاب و به گفته امام راحل روزی که انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول رقم خورد. این نگرش ریشه در مقاومت و ایستادگی دارد، اندیشه‌ای که توسط امام خمینی (ره) از سال 43 بنیان گذاشته شد و از سوی دانشجویان خط امام ادامه یافت.

در ادامه این پیام تصریح شده است:  13 آبان یادآور حماسه جوانان این کشور در راه مبارزه با استکبار جهانی و الگو شدن این ایستادگی در مقابل جهانخواران، زورگویان و مستکبران جهانی برای جوانان و مردم کشورهای مظلوم و مستضعف دنیا است.

این پیام افزوده است: سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است و هنوز استکبار جهانی و همدستانش از اهداف شوم خود در مسیر انقلاب دست برنداشته و در این سال‌ها با ایجاد انواع تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی به بهانه‌های واهی از جمله نادیده گرفتن حقوق هسته‌ای ایران می‌خواهند جبهه استکبارستیزی را در کشور تضعیف کنند اما ملت ایران با هر عقیده‌ای و در هر جریانی و صنفی بر این عهد و پیمان استوارند که باید بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب دشمن را حتی در مذاکرات بین‌المللی که برای احقاق حقوق ملت انجام می‌گیرد، باید جدی گرفت و هیچ‌گاه نباید خدعه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را فراموش کرد.

در ادامه این پیام تاکید شده است: از این رو کارگران کشور نیز هم‌پای آحاد جامعه بر این عقیده‌اند که هیچگاه مبارزه با جبهه ظلم و استکبار در کشور کمرنگ نخواهد شد و کارگران ایران هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد که غرب برای رسیدن به منافع جهانی خویش آنها را در مسیر تحریم‌های اقتصادی قرار داده است.

این پیام اظهار کرده است: امروز پیام 13 آبان که همان دمیدن روحیه ظلم‌ستیزی و نفی هرگونه طاغوت و مبارزه برای رسیدن به آزادی و عدالت است، تمام مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و قلوب انسان‌ها و ملت‌های آزاده را تسخیر کرده است.

در ادامه این پیام یادآوری شده است: بر این اساس بدون تردید پاسداشت یوم‌الله 13 آبان امسال بیش از سال‌های گذشته مهم و تاثیرگذار است و وظیفه دینی و ملی کارگران و همه اقشار جامعه است که در این روز با فریادهای بلند خود بار دیگر کاخ تزویر زیاده‌خواهان بین‌المللی را به لرزه درآورند.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول